De fantastische Dobermann *Is geplaatst!! zie pag. 18*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: De fantastische Dobermann *Uitslag second opinion*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:46

de tijd lijkt ook zo langzaam te gaan..
naar mijn idee zijn er sinds de pb van constantijn al weer daagen over heen gegaan... maar t zijn pas 2 dagen...

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:26

Wuis schreef:
Ik had ook een pb over het telefoonnummer en e-mailadres, heb het ook net beantwoord. Nouja, beter een keer teveel dan te weinig. Haha!

Wat leuk dat ook veel stille meelezers zich nu melden, dat doet me toch veel o te zien dat er zoveel mensen begaan zijn met het lot van deze geweldige hond. Lovers

Idd..
Maar zeg nou zelf .. wei kan nu niet verliefd worden op zijn koppie?

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:32

PB van TERPENTIJN!!!!!

Wuis weet allles, zo niet meer. Ik kon niet anders dan een persoonlijk bericht naar haar sturen, want ik word op het openbare forum geweigerd wegens "niet genoeg ... " etc.
Wat ik nu nog nodig heb is alleen dit: waar zit die hond? Ik zoek me suf, asiel Winschoten toch? Ik wil iemand bellen om te zeggen: ho stop de persen, er IS iemand voor deze hond. Ik kan de link onder Wuis haar berichten dus niet openen, dus HELP! Op GOOGLE krijg ik wel adres, maar geen tel.nr. van asiel Winschoten.
Het verhaal kan toch niet hier eindigen voor Miro?
WHATEVER IT TAKES, maar moet ik toch wel eerst weten, waar hij dan is! Stel alles in het werk, zo kan ik ook niets. En ik had begrepen dat de tijd dringt. Daarom is het belangrijk, dat men geen verkeerde beslissingen neemt, waar hij nu zit. Misschien kun jij iets proberen of publiceren op het forum? Bij voorbaat dank voor je hulp, Constantijn (op BOkt-paarden: terpentijn)

Wuis, pb je telefoonnummer ff naar mij of naar terpentijn, zodat ie contact met t asiel op kan nemen.
Als je t naar mij pb-t dan stuur k twel door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:51

Is al gebeurd vanmorgen! Knipoog

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:56

Wat een goede berichten lees ik hier zeg! Hopelijk is het contact tussen Constatijn en het asiel snel gelegd.
Toppie!!!!! Go jij! Go jij!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:03

Nog een stille meelezer hier, gefeliciteerd Wuis met je verjaardag en hopenlijk kunnen we je ook snel feliciteren met het plaatsen van Miro!
Het is al meer gezegd, meer dan morele steun kan ik niet geven... 2 katten in huis en daarnaast een baan dat zou voor een hond niet eerlijk zijn Lachen

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:21

nog een stille meelezer Knipoog zou fantastisch zijn als Miro toch nog geplaatst kan worden! Super!!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:22

Wat een plaatje zeg! Vingers aflikken Mag je trots op zijn Ja

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:30

En ook deze meelezer meldt zich eventjes. Fantastisch dat jullie je zo inzetten voor Miro! OK dan!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:36

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:23

* meld zich weer..
nog nieuws?
al contact gehad met t asiel terpentijn? (er van uitgaan dat je mee leest:P)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:40

Het blijft inderdaad wel erg stil hier, het gaat toch wel door hè?

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:57

FF offtopic, Jasmijn hoe is t met Joepie?

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:11

Moosje schreef:

Clown
Die zit nog steeds chagarijnig in haar mandje.

Als ik niet kijk, dan gaat ze eten/drinken/naar de bak. Maar verder heeft ze besloten dat ze lekker blijft mokken. Haha!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:12

jiehaaa schreef:
Moosje schreef:

Clown
Die zit nog steeds chagarijnig in haar mandje.

Als ik niet kijk, dan gaat ze eten/drinken/naar de bak. Maar verder heeft ze besloten dat ze lekker blijft mokken. Haha!

N echte vrouw dus. Haha!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:13

Extreme duivel Hell yeah!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:16

jiehaaa schreef:
Extreme duivel Hell yeah!

Haha!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:35

En nu weer ontopic,
over die kat kunnen jullie miss beter over PB vertellen Knipoog

Ik ben benieuwd of er al contact is geweest met het asiel!
Hoop dat hier een dierenleven gered word!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:37

Ik ben ook erg benieuwd ! Lachen

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:45

Heeeee, het blijkt, dat ik, inderdaad rechtstreeks (geholpen door iemand van jullie forum!) toch iet kan zeggen. Ik moest me eerst (opnieuw) ergens aanmelden, bleek, dus PFFFFFTTTT... nou hoeft het allemaal niet meer via anderen. Overigens wel HEEL VEEL DANK, andere forumgenooten, dat sommigen cvan jullie mijn mailtjes aan WUIS en zo, over Miro, hebben willen publiceren (waarom ik ook vroeg).. Kom op , jongens, vragen? Ben ik serieus? Wanneer ga je Miro halen? Ik kan me de vragen zo al wel voorstellen. Maar ... zo simpel blijkt een en ander ook weer niet te zijn. Leuke hond , maar heeft natuurlijk wel en (ernstig) medisch probleem....... Toch, ga, ik er voor. Het is niet bepaald een makkelijk verhaal. Ik vind het ook jammer dat WUis (misschien wil e het alsnog doen, nou ik hier rechtstreeks op mag/blijk/kan zitten?) de ails die ik naar haar heb gestuurd over mijn achtergrond, met Dobers, etc., anders zou ik dat allemaal NOG een keer moeten vertellen. Kijk, ik geef absoluut geen garantie, dat ik die hond "nem", maar de kans is vrij groot. Ik heb enorm veel ervaring met (niet alleen honden) maar vooral met "hele moeilijke" honden, en dat zet ik dan wel tussen aanhalingstekens, maar sommigen waren ook ECHT wat hje zegt van : moet dit nou?" Maar ja, het moest. Het kon niet anders, voor hen was het anders ook gewoon: de dood. Ik ben helemaal geen held, absoluut niet, ik stel niks voor, maar ik kan slecht iets opgeven. Nou kan ik het weer slecht hebben, dat deze hond, die toevallig iets mankeert, en nog enizins agressief is ook (naar reuen en katten), ook geen kans krijgt. Ik zeg niet dat IK de gene ben. Maar ik zie ook niemand anders op staan. Laat mij het dan eens proberen, in elk geval voldoe ik aan de voorwaarden: geen katten, geen andere reuen, gesteriliseerde Doberteef, en al 17 jaar ervaring met DOBS. Misschien wil het niet, misschien klikt het niet, dat weet ik ookniet, allemaal. Maar ik ga er zo snel mogelijk heen, naar Winschoten, om hem te zien en mijn hjart en zijn ogen te laten spreken. Of misschien omgekeerd. Maar dat laat ik aan de omstandigheden over. Daarna, kunnen we zien, hoe het leven thuis is, voor hem.
Maarwat mij betreft: hij is meer dan welkom. Wobbly or not.
Ik ben blj, dat ik nu rechtstreeks iets kan schrijven. Iedereen, die met deze hond begaan is, of is geweest, heeft toch ook recht op een rechtstreekse reactie?
Ik kan niet zeggen of beloven, dat hier Miro mee gered is, Maar zeker ga ik kijken, of hij in mijn leven en "huishouiden" past. En dat ging ik natuurlijk niet doen, als ik dacht van niet.
Mijn hoop is: van wel. En als het alleereerst wat moeilijk is, of wordt, ach, vertel mij niks over "moeilijke Dobermanns", heb ik 17 jaar mee geleefd. Ja. uit eigen keuze. Is dat eigenlijk een keuze?
Ik hoop, dat ik nu de goede keuze maak, dat is alles.
O ja, ik ben kunstschilder, specialiteit: dieren, daarvan: paarden, iets zien: http://www.atelierterpentijn.com

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:54

Super Terpentijn , echt dat je hem al die kans wilt geven ! *LOL*
Weet je al wanneer je tijd hebt om te gaan kijken ( Sorry beetje nieuwschierig ) maar echt super dat je het in ieder geval gaat proberen ! Houd ons op de hoogte ! *LOL*

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:04

Ik ga zo snel als mogelijk kijken. Asiel is al gemailed, laat echter zelf niks horen. Moet wel ERG raar gaan, wil dit anders aflopen. Ik ga er voor, troubles and all ... Komt vast goed. Uiteraard, nu ik zelf rechtstreeks kan mailen, hou ik iedereen strikt op de hoogte. Morgen ga ik bellen (ik heb nou dank aan jullie forummmensen, overigens!) het tel.nr. , ik ga, zie, en als ik kan (mag) neem ik hem als het kan gelijk mee. Of er moet iets HEEL raars gebeuren. Laten we daar even niet van uit gaan.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:17

Super Constatijn!
Ben heel erg benieuwd naar de afloop, maar heb het volste vertrouwen in jou en in Miro!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:47

Hoi Constatijn,
ik zie dat het je al gelukt is om een bericht te plaatsen.
Hou ons vooral op de hoogte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 06:02

Zelfde vraag. Ik ben ook erg benieuwd hoe dit verder gaat Ja

Maar ehh... vertel... wat is je ervaring met honden eigenlijk? Wat heb je zoal gedaan? Gewoon banale nieuwsgierigheid, hoor Lachen
Je lijkt me iig wel de perfecte persoon voor deze hond. Wat je vertelt, klinkt erg goed Lachen