Hhilde schreef:Vind de combinatie van jouw honden wel heel leuk, JesdaJinn! Is er een reden dat je geen derde BC hebt, maar een heel ander type hond?
Ja. Mijn broer xD
Vrienden van ons hebben Simba gefokt en mijn broer kent Simba al vanaf jongs af aan. Bij de geboorte en ik wilde geen 3e hond en als die er kwam dan gewoon een BC, maarja.. broer zei.. ach ga keer mee kijken. Echt heel leuk nestje. Ik keer mee. Idd leuk nestje. Lieve hondjes en ouders. Vrij rustig alleen Simba niet. Altijd wakker. Boel op stelten zetten en altijd vol energie. Broer beetje 'zeuren' van is toch leuk zo'n kleintje bij en deze (toen nog Boris) was echt heel fanatiek en ik wil wel een hond waar je iets mee kan.
Dus toen kwam ik een keer op een zaterdag thuis en broer zei: kom, we gaan puppy ophalen xD
Blijkbaar zijn ze t eens geworden over de prijs en ineens hadden we een puppy.
Wel heel leuk hoor. Fokkers vinden het ook leuk dat ie bij ons is e we zitten in zo'n app groep met alle eigenaren en Simba is wel heel actief. Die andere hondjes slapen heel veel, spelen weinig dus ben wel blij dat Simba bij ons is.
Van de week voor de eerste keer over de schutting (laag) van behendigheid. Totaal niet eng en hij is 15 februari 8 maand en ga dan langzaamaan beetje beginnen met hooperen. Niet hele les. Beetje basis, beetje blijf. Mijn T&T uit testen of dat werkt en zo heel langzaam richting de behendigheid. Denk dat ie fanatiek zat is, nu nog kijken wat ie echt leuk vindt.