Ja, de appeltjes zullen wel even bij moeten komen. Hopelijk morgen blije slakjes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan maar weer fotootjes. 
Die kleine hoort er trouwens niet in, maarja baby sloanei's doen waar ze zelf zin in hebben

Indy_Mouse_9 schreef:Ik kijk al een tijdje mee, vind het echt heel leuk hoe enthousiast jullie zijn
Ik zie opmerkingen over bloedlijnen en slakken uit Oostenrijk ter verbetering van Nederlandse bloedlijnen, dus nu vraag ik me af of afstamming iets is wat jullie bijhouden voor de slakken? Kun je ze (op papier?) traceren naar ouderdieren, of is het meer op de ouderwetse soort manier ("dat is er een van sjakie, van pietje, die freddie weer van olaf had"), mond-op-mond zeg maar, zoals jullie ook weten waar Choco-slak vandaan komt?

lor1_1984 schreef:mond op mond is toch een hele normale termijn of ben ik nu blond?
haha
Echter is te hard groeien ook niet goed, dan wordt het huisje minder sterk.Brechtje_A schreef:lor1_1984 schreef:mond op mond is toch een hele normale termijn of ben ik nu blond?
Het is mond-TOT-mondhaha
geef elke dag nieuwe groente en fruit en om de twee weken ververs ik de aarde. Ik heb even een ingeving
zou het kunnen dat ze teveel licht hebben? Ze staan op de vensterbank en zijn overdag ingegraven en wanneer het donker is komen ze tevoorschijn. Brechtje_A schreef:Mag ik even één ding verbeteren, I know....irritant. En ik schrijf ook niet altijd alles goed.
Maar ik hoop dat het bij jullie toch echt niet mond-OP-mond gaat
En ik zie liever die met huisjes, hehe. 

Dit keer 10 eieren apart kunnen zetten. Nouja eigenlijk 11, maar 1 ei gaat niks uitkomen denk ik. 10 Minder dan de vorige keer, maar kwam er om 4 uur 's ochtends achter dat ze aan het leggen was en om 7 uur was ze nog niet klaar.. Dus toch maar gaan slapen
tessyke schreef:Volgens mij staat heel je huis vol
Nu weer 13 eieren erbij.