Hahahahahaha die kat met die doos !!!! Die tweede foto kijkt ze behoorlijk eng hahaha, wel knap dat ze de hele doos heeft gesloopt . Nu snap ik hem Michelle hahahah, niet de meest ideale plek zou je denken. Zeker niet voor twee . Ze zijn trouwens wel prachtig om te zien!
omg niet de enige met zo'n maf beestje thuis! konijnen hok blijft de favoriet van mijn koos haha hij heeft natuurlijk ook de briljante naam voor bij zijn acties haha! helaas geen foto's nu, maar ga em in de gaten houden...de eerst volgende gekke actie en hij is erbij... muwahahaah
Tsja, duidelijk wat zijn afkomst is dus Hoef je niet aan te twijfelen.
Shet_Jack
Geplaatst: 31-01-14 01:06
Agossie schreef:
Nou, je lacht erom, maar mijn Duitse Duitse herder ging wel mooi kuilen staan graven aan het strand!!!
Rennie89
Geplaatst: 31-01-14 01:09
Mijn cameratas was helemaal overgenomen en heeft de vorm van een poezenmand gekregen Als ik een dagje weg was voor fotoshoot en ik weer terug kwam was het eerste wat ze deed op de tas zitten http://imageshack.com/a/img37/6295/4k9a.jpg
Die zwoele blik van Pukkie erbij op de eerste foto, gaaf!
Heb hardop zitten lachen bij sommige foto's
Oke, het is misschien niet if it fits, i sits. Maar wilde hem toch delen Ze sliep ook gewoon echt, hoe dan?
Die van ons is helaas niet zo gek op dozen. Wel op schoon wasgoed! Moet het altijd heel snel van de waslijn halen en opvouwen, anders zit t weer vol met haren