Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kitty1985 schreef:Zeker wel. Kijk vanaf begin mee.
Trek mijn conclusie uit de berichten niet aan de staat van de cavia.
Dat is natuurlijk vrij bijzonder.Maar met genetische fouten weet je het maar nooit.
Lees berichten van TS en haar zus en trek je eigen conclusies. Liefhebbers zullen ze zijn. Maar kundig zijn ze niet.
Ik blijf meekijken. Maar verwijder het topic uit mijn berichten. vind de gang van zaken erg triest en ga dus niet meer reageren

Kitty1985 schreef:Zeker wel. Kijk vanaf begin mee.
Trek mijn conclusie uit de berichten niet aan de staat van de cavia.
Dat is natuurlijk vrij bijzonder.Maar met genetische fouten weet je het maar nooit.
Lees berichten van TS en haar zus en trek je eigen conclusies. Liefhebbers zullen ze zijn. Maar kundig zijn ze niet.
Ik blijf meekijken. Maar verwijder het topic uit mijn berichten. vind de gang van zaken erg triest en ga dus niet meer reageren
maar ga wel even volgen.Brainless schreef:pubelia schreef:Neee daar moet je vooral nu mee uit kijken! kan iets inzitten wat tot de dood kan leiden.... (of lange ij)
Wat dan?
Mijn cavia's liepen gewoon zomer en winter op het gras, nooit geweten dat ze in de winter geen gras mochten?

pubelia schreef:Ik schrijf ook kan! Er kan een schimmel in het gras zitten (maakt het seizoen niet uit) waar tegen de cavia's niet kunnen. En omdat je dat waarschijnlijk nu niet weet, zal ik gewoon nu de cavia, zeker nu ze zwanger is, geen gras geven....
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt!
Jezus wat is dat beest dik,ze zal blij zijn als ze van haar jongen is verlost.