Ja, ooit wel, weet alleen niet wanneer... kan net zo goed over een half jaar of een jaar pas zijn hoor
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 18:56
Betrap mezelf erop dat ik toch al weer een paar keer heb lopen spieken naar de advertentie van dat kleintje hierboven... maar ik twijfel nog een beetje (om bepaalde redenen, niet vanwege m'n eerste meisje maar meer technische/praktische) dus ik ga er nog maar eens goed over na denken want het kriebelt toch wel erg
knetterhard
Geplaatst: 03-04-12 19:32
Haha ja zeer begrijpelijk, ze heeft ook zo'n lief snoetje! Maar het moet wel reëel zijn inderdaad .
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 19:34
Ja en stiekem ben ik ook gewoon een beetje bang dat het weer mis gaat terwijl dat helemaal niet zo waarschijnlijk is maar ik denk dat ik misschien gewoon even langsga om te kijken als dat kan.
knetterhard
Geplaatst: 03-04-12 19:36
Ja kijken kan altijd (Niet dat je dan totaal niet verliefd op haar word )
Maar ik denk dat die kans wel klein is hoor, dat het mis zou gaan!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 19:40
Het is een hij Ja, is ook zo. Maar dat zit dan toch in je hoofd
Tja, het blijven beestjes met een eindig leven. Er dan maar niet meer of nog niet aan beginnen is ook een beetje jammer want dan mis je ook een hoop leuke dingen. Het klinkt eigenlijk alsof je al weer aardig op weg bent om deze stekelige jongeman een goed thuis te gaan bieden, ondanks je bedenkingen.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 22:29
Ik heb haar inmiddels gemaild of ik eens langs kan komen. Dat kan, weet nog niet wanneer. Hij heeft ook nog een broertje en een zusje, ik heb gevraagd of die ook voor de verkoop waren of niet, ik weet niet hoe ze eruit zien verder.
En Maflinger_S dat weet ik, maar zoals ik al zei ging het vooral ook om wat meer praktische redenen dan emotionele.
Ik bedoelde bedenkingen ook in de breedste zin van het woord, niet alleen emotioneel. Hoe dan ook, veel plezier met kijken!
Maestroox3
Geplaatst: 04-04-12 11:56
Wow, nog nooit gezien.. Een egel als huisdier! Het is iets speciaal , ook een mooi dier!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 13:50
Dankjewel Maestroox3 ze zijn inderdaad ontzettend leuk... nooit aan beginnen want je komt er niet meer vanaf hoor, ik waarschuw je alvast...
Het kleintje heb ik zojuist gereserveerd kon pas volgende week langskomen omdat ze het druk hadden dit weekend en ik wil 'm toch echt niet aan mijn neus voorbij laten schieten... dus dat wordt wss woensdag langs, hij kan vanaf volgende week ook al mee in principe want dan is hij oud genoeg. Ik ben benieuwd hoe hij in het echt is
Dus toch al een opvolgertje! Spannend hoor! Het zal zo moeten zijn dan! Wel jammer dat je nu niet kon kijken, maar die paar dagen wachten moet dan ook nog wel lukken
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 14:19
Ja ik ben vooral benieuwd hoe klein hij is, meisje was natuurlijk al bijna een halfjaar oud... moet ik nu ook door "quilling' heen, heb ik al van alles over gehoord (dan komen de nieuwe stekeltjes door, wat natuurlijk niet heel prettig voelt voor ze, dus daar kunnen ze heel chagrijnig van worden ) en dat soort puberprobleempjes
Wat grappig, ik wist niet dat ze daar zoveel last van konden hebben.. en dat dat uberhaupt zo heette! Wel leuk om ze vanaf het begin te hebben denk ik!! Houd ons maar op de hoogte