Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Hier zitten overal zo'n kruisspinnen. Heb er bloedhekel aan, die vinden het altijd zo leuk om in het deurgat van de voordeur en giga web te maken, daar middenin te gaan zitten zodat ik er dan 's ochtends met mijn gezicht vol inloop.
Is wel gelijk de hele straat wakker
Varekaj schreef:Hier zitten overal zo'n kruisspinnen. Heb er bloedhekel aan, die vinden het altijd zo leuk om in het deurgat van de voordeur en giga web te maken, daar middenin te gaan zitten zodat ik er dan 's ochtends met mijn gezicht vol inloop.
Is wel gelijk de hele straat wakker
Mas schreef:O getver, waarom klik ik dit topic nu weer aan???
Ik ben als de dood voor spinnen, als ik er één zie mag vriendlief hem vangen+afvoeren. Brrr ik heb nu al de kriebels, net nu mn vriend niet thuis is.
Mindfields schreef:Ik wilde vanmorgen mijn laarzen aantrekken in de gang.....pak ik 1 laars....zit me daar toch een belachelijk grote joekel!! Groter dan die in de OP. Ik meen het. Ik stond me een partij te jodelen en op en neer te springen! Maar heb hem wel zelluf met een glaasje en papiertje gepakt. Hij paste met niet eens helemaal uitgestrekte poten, niet onder de omtrek van het glas. Mijn vriend vond hem ook bizar groot.
papagroom schreef:er zat laatst een joekel in een van mn klompen.......jakkes,je vraagt je dan echt af wat er zo kraakt tussen je tenen.
Dit is een leuke (niet enge)site met spinnen weetjes http://dier-en-natuur.infonu.nl/dieren/ ... innen.html