Vjestagirl schreef:Daarnet voor het eerst water afgeheveld om de bodem wat schoner te maken. Laat het duidelijk zijn dat ik dat nog eventjes moet oeffenen...
hihi, water in je mond?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Iets meer dan ik gewild had dus (rond de 20) maar ach, de bak is groot genoeg en ze zijn per meer veel leuker dan per minder. Vjestagirl schreef:De eerste visjes zijn er! Ik ben naar Dino Breda gegaan, en heb daar al hun roodvinzalmpjes meegenomen. We hadden verwacht dat het er een stuk of 20 waren, bleken het er 31. Iets meer dan ik gewild had dus (rond de 20) maar ach, de bak is groot genoeg en ze zijn per meer veel leuker dan per minder.
gaaf 

En ze komen vanzelf nog wel weer meer op kleur. Tipje voor de foto's, kortere sluitertijd proberen
Vjestagirl schreef:Geweldig toch. En als ik m'n knijpdingetje in het water steek (wilde net ff een rot blad pakken) dan whoppa zijn ze allemaal weg. Allemaal verstopt tussen de planten
En k vind het wel mooi om te zien dat ze alles echt onderzoeken. Allemaal eventjes aan het hout 'voelen', tussen de planten door zwemmen, even snel langs de bodem...

Vjestagirl schreef:Daarnet voor het eerst water afgeheveld om de bodem wat schoner te maken. Laat het duidelijk zijn dat ik dat nog eventjes moet oeffenen...
) daar wordt je niet vrolijk van.
Vjestagirl schreef:Ik zit er idd ook over te denken om mijn lampen 's middags n paar uurtjes uit te doen tegen de hitte...