ATE schreef:winnitou schreef:wat een schatjes Ate, wanneer mogen we op bezoek komen?waneer je wil wel ff bellen anders zit ik bij ate zal ik doen! en als het niet uitkomt gewoon zeggen hoor!
geweldig. ga ma nu echt schuldig voelen. wil ze live zien.ga echt van de week langskomen (aankomen) langs rij ik nu zo vaak hihi.die drie kleur is ook erg leuk hoor.
Cath_16 schreef:Ahw die laatste foto's had ik nog niet gezien, echt super lief.hahaha die laatste foto s had ik niet bij jouw geplaatstmoet af en toe ook hier beetje nieuws vermelden
je hebt voor alle pups allang een baasje gevonden zeker?? zulke leuke lieve koppies kan je toch gewoon niet weerstaan!
ubimone schreef:je hebt voor alle pups allang een baasje gevonden zeker?? zulke leuke lieve koppies kan je toch gewoon niet weerstaan!nee voor de bonte zoek ik nog baasjes
LIQUITA schreef:Hoe gaat het met de kindertjes...zij ze al lekker de boel aan het verkennen?ja ze zijn nu aan de pap erbij en lopen nou ja lopen waggelen door de bak heen ze blaffen ook heel lief