Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Wat een gedoe zeg. Houdt jouw eigenloopkruipvogeltje in je buik zich nog rustig?
Als er eenmaal de eerste boom in een rijtje om is gegaan, gaat de rest vaak ook. Die hebben de ankerwortels niet die de bomen aan de rand van een rij hebben. Ze gaan opeens wind vangen waar ze dat eerst niet deden, kunnen dat niet aan, en gaan dan ook om.
Indy_Mouse_9 schreef:Zou het voor de dames niet fijner zijn om samen binnen te staan? Of is dat niet praktisch (qua ruimte of praatjes die ze dan samen krijgen?)
Ibbel schreef:Ze is in ieder geval een HSL - hogesnelheidsloopvogel
Koper schreef:Ik vroeg mij ook al af of Madelief niet beter naar binnen kon. Naar buiten lijkt me eigenlijk vrij simpel, aangezien je sneeuw hebt liggen: beide nandoes een tuigje om, zelf bind je je skis onder en dan grijp je de lijn met handvat die naar de tuigjes gaat goed beet en hoppa, nandoes brengen jou naar buiten ipv andersom.
Ponytante schreef:Ik zou sowieso voor de volgende nandoeduik de vader in spe inzetten ipv TS. Maar misschien zijn ze nog niet aan het tutoyeren met Colette en zou dat óók te veel zijn?
Van de Dalai Lama Madelief kreeg ik een erge cryptogramvibe. Maar verder dan Dalei Fem kwam ik toch niet