Zie het zo voor me, Colette dwars overal doorheen en jij met je hoogzwangere buik erachteraan. Zie het voor me
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een gedoe heb je met die rare loopvogels joh, het is wel een interessante hobby zullen we maar zeggen
Daenerys schreef:4 km in 6 minuten![]()
Wat een verhaal!! Ik kan me je paniek goed voorstellen.
Hoe heb je het nu voor de nacht opgelost met ze?
), we hebben enkel schuilstallen (gaat op de to do lijst om in een afgesloten stal te investeren... altijd handig ook voor de paarden) en door de omgevallen bomen geraakt er geen trailer tot aan de wei (pad compleet versperd).
Ik zal straks wat foto's van de situatie nemen, maar dus overal liggen bomen, we hebben enkel de stukken ertussen uit gezaagd zodat we de omheining terug konden herstellen.
de boomverzorger gaat zeker weten preventief de andere bomen ontmantelen, hoe jammer ik dat ook vind.

Solleke_Noah schreef:Als het doenbaar was zou ik ze met een sok over de kop, opgeplooid in een doos, wegzetten in huis tot na de winter![]()
.
afgelopen dagen met mijn vader echt hard aan het werk geweest om alles zo goed mogelijk op te ruimen en nieuwe omheining te plaatsen. Ik ben maar meteen voor 1m80 hoog gegaan, geen risico's meer, nachtrust is me ook wat waard
mijn inschatting was dat ze de hoogtewerker echt niet ging overleven met hoe druk ze zich maakte. Denk ook een correcte inschatting want ik kon haar zo oppakken en in de kruiwagen naar het huis rijden met een doek over haar hoofd. Ze was echt compleet op en uitgeput
Een paar sneeuwfoto's van de afgelopen dagen