Katten zijn buitenaards dus nooit te vertouwen

Ik zei tegen mijn man, van die kittens krijg ik rammelde eierstokken.
Zo leuk.
Was ook een bijdehand katertje. Klom op schoot, rolde van de bank.
Zou hem zo meenemen. Maar nee, poes groen blijft het.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Als ik een 'poes groen' heb moet ik geijk canasten gyno halen...
Lukasje schreef:janouk schreef:[ [url=m/kswBEi.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kittens liggen al 2 uur te wachten hij het kattenluikje tot de storm gaat liggen.
Ze hebben blijkbaar het weerbericht niet gevolgd: het gaat nog wel even duren
Wat een leuke, vrolijke mat !
Smee__ schreef:Hahaha ik ook hoor Yinthee! Al maanden voordat de kittens er überhaupt waren was ik al bezig met uitzoeken wat ik wilde voerenUiteraard is dat ook alweer deels omgegooid omdat Bowie's darmen het er niet mee eens waren maar ach
@Kimberley_ aah ja maar omdat je zei dat het vooral voor de lekker was! Ik weet natuurlijk niet welk merk natvoer Kimi krijgt en of het aanvullend of compleet is maar behalve dat het goed is voor het vochtgehalte was ik er vanuit gegaan dat het verder niet een complete maaltijd was
Smee__ schreef:Klopt ja. Veel soorten brok bevatten veel koolhydraten en daar hebben katten juist haast niks van nodig als obligate carnivoren. Ik voer vooral brok omdat ik niet 5 porties kan voeren over de dag verspreid dus zo hebben ze overdag en 's nachts wat brokjes zodat ze in ieder geval iets kunnen eten.
Van Applaws is alleen de paté compleet en Smolke is weer wat laag in dierlijke eiwitten en vrij vet.
Hier krijgen ze ook weer wat minder brok en meer natvoer. Om ze te foppen meng ik het natvoer ook nog met wat warm water, dan denken ze dat het meer isPlus dat ze zo ook weer wat extra vocht binnenkrijgen.