Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik moet er maar op vertrouwen dat ze als het écht te erg zou worden, in de stal gaan liggen.
Knappe kleutervogel
Colette heeft Madelief helemaal onder haar vleugels genomen, net haar baby haha.
Omheining is wel geraakt, ook de tussenomheining die we recent gezet hadden en de omheining naar het bos toe.
morgen komt mijn vader helpen de ergste schade te herstellen en de nandoe dames gaan voor de zekerheid op de grote wei. Want er staan nog twee bomen rechtop maar scheef, als die ook gaan vallen... en er komt zo snel mogelijk een boomverzorger de scheefhangende bomen ontmantelen.
(ok ok of een emoe)
Echt geen logica in te ontdekken altijd. Wel heel fijn dat ze het zo goed doen en ik vind Madelief toch zo’n heerlijke naam en die draaimolen is ook geweldig!
hwn schreef:Ik kwam even piepen of het (nandoe)kind al een naam heeft, en inderdaad! Leuke naam. Ik vraag me af of je ze nog uit elkaar zal kunnen houden als ze beide volgroeid zijn.
En veel succes met het mensenkind dat op komst is! Inderdaad belabberde timing zo met die omgewaaide bomen, doe maar voorzichtig hoor.
. Een omgevallen boom is geen probleem maar andere dingen zijn weer doodeng
en het blijft maar waaien, vreselijk!