Op de bank, op het halbankje, of op de krabpaal. Of gewoon ordinair languit op de grond

Heb ook een super leuk soort bedje/ligstoel voor d'r, die heeft ze nog nooit een blik waardig gegund, haha.
Misschien komt het nog
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik stond zowat te juichen, ik vind het zo cool!

Wilde er zooo graag een hebben en had de hoop eigenlijk al opgegeven omdat de leeftijd van het wisselen wel voorbij was, vond ik er ineens één in de raamhangmat
Wat is het ook een klein schattig tandje naast die grote paardenkiezen trouwens
Denk dat ik maar tanden ga verzamelen
Ze komen nooit buiten, dus oeps-nestjes kunnen niet, maar ze zullen nu dus toch sneller geholpen waren dan ik aanvankelijk van plan was, wildplassen apprecieer ik zo niet
LWDaisy schreef:De reden van het vreemd gemikte plasje is een krolse dameZe komen nooit buiten, dus oeps-nestjes kunnen niet, maar ze zullen nu dus toch sneller geholpen waren dan ik aanvankelijk van plan was, wildplassen apprecieer ik zo niet
![]()
Vandaag Arya betrapt - Sansi is dus niet de enige die de wijzers van de klok verzet en mijn kaders scheef mept![]()
[ [url=m/vXYIiB.png]Afbeelding[/url] ]

LoveGlove schreef:LWDaisy schreef:De reden van het vreemd gemikte plasje is een krolse dameZe komen nooit buiten, dus oeps-nestjes kunnen niet, maar ze zullen nu dus toch sneller geholpen waren dan ik aanvankelijk van plan was, wildplassen apprecieer ik zo niet
![]()
Vandaag Arya betrapt - Sansi is dus niet de enige die de wijzers van de klok verzet en mijn kaders scheef mept![]()
[ [url=m/vXYIiB.png]Afbeelding[/url] ]
Wauw, krols
Hebben ze niet lopen schreeuwen? Ik vraag me nog steeds af of mijn dames al krols zijn geweest of niet. Ze zijn ondertussen 8 maanden dus je zou zeggen dst ze daar nu wel eens aan moeten beginnen
Hier merk je het zeker wel als ze krols staan

Freekieee schreef:Oeh wat zijn die 2 rooie leukk

luuntje schreef:Marley wat gaaf dat tandje.
Hoe oud is degene die wisselt?

Wel leuk want die wonen dus bij m'n tantes en zo kunnen we elkaars kittens nog een beetje volgen