Ik heb geen foto’s van eekhoorns en reeën helaas, de eerste wel gespot maar mijn honden ook en daardoor had ik mijn handen vol

Morgen weer naar huis….
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicome schreef:Aanvulling dit zijn koeien die ooit in een natuurbegrazingsproject gelopen hebben en zo natuurlijk mogelijk gehouden worden dus ze bevallen gewoon buiten en kalfjes blijven er ook bij tot ze ik gok 6mnd zijn als stiertje en als koe blijven ze er gewoon bij. Ze lopen winter en zomer buiten met bijvoeren door de boer. Die komt meerdere keren per dag kijken, hij is er nu ookal bij geweest maar gunt de moeder haar afscheid van het kalf dus haalt dode kalfje later weg.
miereneter schreef:Vicome schreef:Aanvulling dit zijn koeien die ooit in een natuurbegrazingsproject gelopen hebben en zo natuurlijk mogelijk gehouden worden dus ze bevallen gewoon buiten en kalfjes blijven er ook bij tot ze ik gok 6mnd zijn als stiertje en als koe blijven ze er gewoon bij. Ze lopen winter en zomer buiten met bijvoeren door de boer. Die komt meerdere keren per dag kijken, hij is er nu ookal bij geweest maar gunt de moeder haar afscheid van het kalf dus haalt dode kalfje later weg.
Dat is heel droevig. Wel een fijne manier van koeien houden. Goed dat de boer zo betrokken is bij zijn beesten. Is het bij koeien net zoals met paarden, dat bij tweelingen er eentje vaak niet haalt?
Yavanna schreef:Ach, dat kalfje en geweldig hoe de boer dit aanpakt zeg. De moeder lekker de tijd geven om afscheid te nemen.
Ik kan het niet genoeg aangeven hoe mooi ik al jullie foto’s vind, ook al reageer ik niet op iedereen afzonderlijk.
Ik ben echt soms jaloers op jullie waarnemingen, hier zie je de vogels niet zitten door de enorme begroeiing, we horen ze wel, maar zien, helaas niet.
Eigenlijk zou ik de foto’s die ik heb van de natuur eens moeten verzamelen, maar ik ben daar te lui voor..
Ga vooral zo door meiden. En ik wil ook wespenspinnen hier, bijten die dingen eigenlijk?
prompter schreef:Ik heb 1 fotootje in slechte kwaliteit van de mini zwarte specht, hij zat echt te hoog voor mijn telefoon
[ Afbeelding ]