Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:De fantastische Dobermann *Uitslag second opinion*Citaat:xXVeronaXx schreef:
Zucht .. nog steeds niemand die zich heeft gemeld voor deze makker?
Ja, ik dus! Maar ik kan niet direct iets melden op de site omdat ik nog niet "genoeg weetikveel-berichten" ergens op Bokt heb gezet, dus staat mijn reactie voor Wuis op haar PB. Uitgebreid. Ik denk dat ik een serieuze kandidaat "zou kunnen zijn". Ik wacht nu nog op haar bericht terug. Ik heb slechts 1 Dobertef van 7,5 jaar, geen rondlopende katten, begane grond boerderijtje in Zuidlaarderveen (Drenthe), en 17 jaar ervaring met uitsluitend Dobermanns. Bovendien heb ik allen paarden en ben ik kunstschilder (zit op Bokt onder de naam "terpentijn") en kan dus volledig mijn eigen tijd indelen. Ik zag het bericht overigens pas vandaag, dus, vandaar. Ik schrijf jou maar even, misschien kun jij er iets over op het openbare forum zetten, omdat ik dat kennelijk niet kan. Dan weten anderen ook iets meer. Ik hoop dat "Wuis" gauw reageert, overigens, want ik had begrepen dat de tijd dringt, voor Miro. Dit is in elk geval en zeer serieus aanbod, dus als "Wuis" reageert, is er weer toekomst voor deze hond. Misschien kun je ook deze hele reactie van mij op het forum zetten, of mag dat niet (weet ik veel). Groetjes, Constantijn (terpentijn) uit Zuidlaarderveen