Ik doe niet aan ruilen
We hebben nog plannen met zowel dit meisje als mijn reu
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
We hebben nog plannen met zowel dit meisje als mijn reu
LinsxDot schreef:Ben benieuwd wat er uit komt dan
haha nee maar bedoelde ook van je reu uit als dekreu LinsxDot schreef:Joh puppys?haha nee maar bedoelde ook van je reu uit als dekreu
werd knettergek van al die haren. Doe nu met een zeem nat maken met schoonmaak middel en overal zijn die haren zo weg ideaal met normaal
, deden meer mensen dat maar! Mijn reu heeft last van selectief gehoord
klootzak, teefje van mijn zusje is ook wat schijnheilig en voor selectief naar welke persoon. Mijn zusje luistert ze niet naar, maar naar mij wel
. Reu verder is nu 5 en echt super lui als hij in z'n bench ligt, maar komt het hondje van mijn zusje op bezoek is het allebei een ongelijk projectiel en moet je alles van de tafel halen, vorige keer ging er 2 keer een glas om. Vooral om het selectief gehoor ga ik zelf geen staff aanschaffen, maar ook omdat ik de sport in wil waarvoor ze niet geschikt zijn (IPO/KNPV). Ben wel gek op hem hoor, maar mijn volgende word een mechel/duits en een aussie (voor het gene wat de hond leuk vind qua sport). 

dynara schreef:Ik had ook een stamboomloze hond, maar zat lichamelijk en qua karakter echt top in elkaar.
Stafford soorten blijven altijd een uitdaging om op te voeden ongeacht wel of geen stamboom, maar die van mij was wel echt een alleman vriendje maar luisterde ook alleen na mij.
Al moet ik inderdaad zeggen dat de fokkers wel echt selectief hebben gefokt, moeder had wel stamboom maar vader had geen stamboom maar was wel 5 á 6 generaties bekend. Had geen stamboom omdat de oma daarvan geen stamboom had.