Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze doen het dus super op de fles en groeien weer, echt een opluchting en het vele werk ineens waard
Ben wel hondsmoe, nu al, wat een zorg, ineens 7 kinderen en de zorg voor moeders.
Als ze het zelf moesten redden ergens buiten zonder baasje was het waarschijnlijk niet zo goed afgelopen.
Anushka gaat goed! Ze eet goed, helemaal zelfstandig en regelmatig, bijna als vanouds. Ze is ook weer aan het wassen, dus pakt alweer vrijwel de gehele verzorging over. Om haar wat te ontlasten blijf ik wel nog flessen, ze is nog erg teer nu. Kittens gaan ook super, zijn allemaal dik 20 gram aangekomen, wel later gewogen dan normaal, dat maakt het getal vast nog iets hoger
maar flinke jubel stemming hier!
Amable schreef:![]()
![]()
Anushka gaat goed! Ze eet goed, helemaal zelfstandig en regelmatig, bijna als vanouds. Ze is ook weer aan het wassen, dus pakt alweer vrijwel de gehele verzorging over. Om haar wat te ontlasten blijf ik wel nog flessen, ze is nog erg teer nu. Kittens gaan ook super, zijn allemaal dik 20 gram aangekomen, wel later gewogen dan normaal, dat maakt het getal vast nog iets hoger
maar flinke jubel stemming hier!

Hannanas schreef:Klinkt goed!
Wat zou het geweest kunnen zijn?
Ze eet als een dakwerker, beschermt haar baby's met verve en is er gewoon weer helemaal! Als mijn hand de doos in komt krijg ik vaak eerst een waarschuwende poot die me tegenhoudt, als dan blijkt dat ik haar aaien wil dan is het goed, maar ze wil haar kinders nu graag voor zichzelf houden
Ondanks dat ik haar weinig zie wassen zijn alle buikjes soepel en zacht en als ik zelf stimuleer komt er ook maar weinig uit, dus blijkbaar doet ze dat ergens toch wel goed. Ik durf iig met een geruster hart het nest weer een paar uurtjes alleen te laten
Hoewel ik erg blij zal zijn als ze straks een week of 4 / 5 zijn, dan kunnen ze toch wat meer hebben. En wat is het fijn om moeders weer gezond te hebben!
:
Hier die fles! 

Al er iets is, bijvoorbeeld een plasje doen of nood aan het flesje, moeders die er bovenop gaat liggen, dan mieuwt de rest een beetje en kruipt gewoon wat rond, maar hij ligt dan van links naar rechts te zwaaien met zijn koppie en is heel hard aan het te gillen, owh drama, mamma ligt op me!!! of ik heb zo'n dorst!!! of mijn buikje doet een beetje pijn!!! Mooi portret is het, een echte vent