leuke naam ook jenna stond ook op ons lijstje. Nog 6 nachtjes slapen. Heb afgelopen nacht steeds gedroomd dat ze kwam. Morgen eens de grote bench van zolder halen. Kan die in de auto. Huis alvast puppieproof maken. Wachten duurt lang!
Wat onwijs leuk! Ik en mijn vriend volgen dit topic! wat zou ik hem later graag zo een pup willen geven! Hij is gek op Duitse herders hebben er thuis ook 1 en wij zelf hebben 2 Groenendaelers en Tamaskan kende we nog niet maar wat een mooie honden!! Hopelijk krijgen jullie nog zo een leuk nestje over een paar jaartjes!!:D Hopelijk kunnen we deze pups volgen!!
groendaelers er is wel eens gesproken over een uitkruising met een groenendaelers in de Tamaskan, hoop nog steeds dat dat ooit ook gebeurt daar wil ik dan zeker een pup van
de pups zijn vandaag 8 weken oud, gisteren de laatste ontworming gehad en nu helemaal om naar hun nieuwe huisjes te gaan
in Amerika staan 2 uitkruisingen met hedlund husky's op de planning er zit voornamelijk poolhond(husky vooral) en wolfhond in en een klein beetje herder
moeilijk opvoedbaar is ook absoluut niet de bedoeling, karakter is heel belangrijk en daar word dus ook zeker rekening mee gehouden bij uitkruisingen de hedlund husky's in Amerika schijnen qua karakter veel op de huidige tamaskan te lijken, ze zijn anders dan siberische husky's.
Ik vind het ook gewoon belangrijk dat ze nog op een wolf lijken en makkelijk op te voeden zijn, want dat is waarmee jij toen reclame bij mij hebt gemaakt voor het ras... Hedlund husky's nog nooit van gehoord, ben dan wel benieuwd!
Siberische husky's zijn standaard oostindisch doof geloof ik dus niet handig voor een beginnende hondenbezitter, dierenarts of niet.