nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 11:51

net even bij de DA geweest om de rekening te betalen en voor een receptje voor tramadol ,ze kwam naar beneden en vroeg "hoe gaat het met donnie"

slik...donnie is er niet meer..

o oliebol zei ze,bedoel joessie ( sorry sorry erachteraan) ...nou ja,kan me voorstellen met zoveel dierennamen dat ze zich vergist...maar goed,heb het over joes gehad,en ga morgenochtend langs voor extra bloedtrekken en mss wat AB erbij...ze keek zorgelijk toen ik het vertelde,en als mijn DA zorgelijk kijkt...dan pff...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:57

ik kan me de verspreking wel voorstellen, maar wat komt dat bij jou hard aan........
En met al de zorgen nu om Joes, kom je aan het verwerken ook niet echt toe....
:(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:03

De zorgelijke blik van je dierenarts was misschien mede doordat ze zag hoeveel verdriet ze met haar verspreking veroorzaakte, Femke :(:)

Een echt fijne dierenarts maakt zich ook zorgen om de baasjes als die zo betrokken zijn als jij ( en meerdere mensen hier, waaronder ikzelf ), het klinkt in elk geval wel als iemand die er alles aan zal doen om Joes te helpen !

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:05

ja had dat ook na kimmie,die was natuurlijk ingeslapen op 19 weken oude leeftijd en een maand later namen we pippie hier erbij,kwam daar binnen voor puppie enting zegt die assistente " je komt met kimmie zie ik?? " ( naam voeren ze in in de computer zodat dat voor de DA meteen goed staat)

was ook even zoiets van...slik..meisje heeft wel 20x haar excuses gemaakt,kan me het wel voorstellen hoor,vind het al heel wat dat ze de namen van mijn honden kennen,als ik zie hoe wezeloos druk het daar bijna altijd is...kan ik me wel voorstellen dat ze niet helemaal bijhouden wie er nou nog wel leeft en wie niet..

maar goed had net voor ik wegging het kaarsje bij Do zijn urn uitgeblazen en even een traantje weggepinkt,en dan daar de vraag "hoe gaat het met donnie"..

dat was even "SLIK " ...maar begreep wel dat ze joes bedoelde..

ow en ja,deze DA doet echt alles voor de honden hier,ze weet wat ze voor mij betekenen en is echt heel begaan ermee...

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:49

Fijn dat je zo'n meelevende da heb. Inderdaad wel pijnlijk zo'n verspreking, ookal was het per ongeluk. Kan het heel goed geloven dat het even slikken was.
Hopelijk komt Joes er weer bovenop meid. Hoe is het nu met jou (buiten de zorgen van Joes)?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 13:10

met mij?? niet zo heel best...voel me echt zo vreselijk verdrietig,ik mis do ook met de dag meer en meer...

ik krijg het gewoon niet verkropt dat hij er zo gezond uitzag,nog zo Do was en zomaar in 1 dag,waarbij je smorgens nog vrolijk met hem in de auto stapt, voorgoed weg is..

:n ,ik kan het gewoon niet kwijt...

ik had hier bij een dierenwinkel een zak rundvlees meegenomen,omdat ik weet dat joes precies op dat vlees helemaal gek is,dacht nou ja,maar proberen,ze schrokte net zo 600 gram weg,denk als ik de kilo had gegeven dat dat er ook in gegaan was...

nou ja..prinsesje eet dus vooral lekker en duur vlees...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:16

Alleen de gedachte al hoe jij je moet voelen...... Bestond er voor mensen ook maar zoiets als een winterslaap :(:)

(heb je al eens een keer gekookte tartaar geprobeerd?? Heel licht verteerbaar en die van ons zijn er gek op!)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:24

Gelukkig dat ze in ek geval iets eet !
Als de boel maar aan de gang blijft daar binnen, dat is nu het voornaamste :j

En weet je wat me zo opviel, Femke ?
Op de die foto van Dootje, met die hechtingen in zijn buik na die zware operatie, zag hij er ook zo geweldig uit !
Zo'n mooi glimmende vacht, als een hondekulletje in de maneschijn <3

Diaantjev

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:30

Ik herken het ook zo. Ik ging 's ochtends met Hugo naar de dierenarts voor wat kale plekjes op zijn rug, hij is daar helemaal gecheckt en werd gezond verklaard (oke, het was een oude man met wat oude mannenkwaaltjes maar niets ernstigs behalve wat artrose) en om 13.45 uur was hij er niet meer. In plaats van 's middags een lekkere wandeling met hem te gaan maken zat ik in de auto om Hugo naar het crematorium te brengen.

Aan de ene kant ben ik blij dat het zo snel is gegaan en hij niet heeft geleden maar aan de andere kant heb ik geen tijd gehad om nog wat "laatste dingen" met hem te doen zoals knuffelen, samen op de bank liggen etc..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 13:35

ik heb hier een foto van donnie die ingeslapen is,en ook daar glimt hij op als een spiegeltje..

hij was gewoon zo niet ziek..

ik zet hem in een linkje want ik wel hem zelf steeds niet zien als ik dit topic open klik:
http://www5.picturepush.com/photo/a/131 ... 127533.jpg

( is niet eng,hij ligt alsof hij lekker ligt te slapen)

hij was nog zo mooi...

ja precies diaantje,het gaat dan zo snel,ik heb het idee dat ik gewoon niet heb kunnen afsluiten.... ;(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:38

Wat een aandoenlijke foto ;(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:44

Het is voor ons zelf zo moeilijk om het een plaatsje te geven als het dier er nog zo goed uit ziet, maar aan de andere kant, stél dat hij er doodziek uit zag, moet je nagaan hoe ver heen hij dan geweest zou zijn als je bedenkt hoe goed hij zich gehouden heeft gezien hoe ziek hij eigenlijk was!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 13:50

ja dat is ook zo...

maar toch... |( |( |(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:58

Tranen na jouw foto..
Pijnlijke verspreking van je DA al deed ze het natuurlijk niet expres. Hopen dat het snel beter gaat met Joes..

Pas je wel een beetje op jezelf? :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:01

Afbeelding

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:06

wat een fijne reacties in dit topic. Hier kan heel Bokt nog een voorbeeld aan nemen.
Elkaar steunen bij verdriet, dat verzacht de pijn niet, maar doet toch een beetje goed.

Kimmie; Do zag er idd nog puik uit. Dat maakt het nog moeilijker te plaatsen.
Ook vanuit deze kant een dikke knuffel!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:46

Zelfs na zijn heengaan nog een mooie hond met een vacht als een spiegeltje. Prachtig dier. Ik zit hier weer met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
Eigenlijk besef ik nu pas dat ik mijn verdriet enkel de vrije loop laat bij het lezen van dit topic. Tranen om mijn eigen verlies, jullie verlies en tranen bij de gedachte hoe Kimmie zich moet voelen. Zoveel tegenslagen, haar oogappeltje ook nog kwijt en nu weer 1 van haar lievelingen die er vrij slecht voor staat op het moment. Kom op Joes, beter worden, vrouwtje heeft je nu te hard nodig om er ook tussenuit te glippen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 18:13

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 13:19

uhm... :=

wat moet ik daarmee??

joesje heeft gister ongelooflijk goed gegeten,1,5 kilo....

en vandaag eindelijk weer gezwommen,ze had er zo'n zin in...was even bang dat ze zou zinken,maar in het water is ze gewoon als nieuw,ze heeft heerlijk 3 kwartier gezwommen en ligt nu lekker te slapen.. :+:

vandaag nog met haar bij de dierenarts geweest,en er is groot bloedonderzoek gedaan,als het slecht is word ik van het weekend gebeld,als het goed is pas maandag,dus hopelijk pas maandag een telefoontje...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:20

Aaah wat een goed nieuws over Joes, lekker gegeten, lekker aan het zwemmen geweest en nu lekker soezelen :z :z en later knuffelen met de Fem!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:20

Ik dacht een idee voor je stok?!?! :')

Wat een positief nieuws!!!!
We gaan gewoon duimen voor de maandag!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:23

Ik duim mee!
En inderdaad, wat een positief nieuws! :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 13:28

oww ik dacht al,wat moet ik met lichtgevende druiven in de tuin :')

nee ik denk dat we zijn stok waar zijn tandafdrukken in staan afzagen en dan heel decoratief bij zijn urn leggen...

zoiets...

en ja pff,joesje lijkt zich weer beter te voelen...echt 100.000 schietgebedjes voor gedaan de afgelopen dagen..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:47

En wij ook voor jou en Joes :j

Wat een heerlijk nieuws !

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 14:17

Wat fijn dat het weer beter gaat met Joes!!!