Van Lucky Luke weten we het nog niet, maar het is wel grappig dat hij/zij een krans om z'n/haar nek heeft, net zoals deze mannetjes eend op de foto van de voorgaande post!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bentleyyy schreef:Waar ik op kamers zat, woonden echt onwijs veel wilde eenden. Ik had er drie 'tam' gemaakt door iedere dag op hetzelfde uur cornflakes uit mijn raam te gooien. Supercool om te zien hoe snel ze dat kenden! En als ik dan een dag te laat was, stonden ze al aan mijn raam te kwaken
Is inmiddels 2,5 week oud, en jemig wat groeit die eend onwijs zeg! Ik heb eigenlijk nog nooit een eend zo hard zien groeien, maar hij eet ook behoorlijk veel
zit al op 3 kwart grootte van een volwassen eend
Leuk om te zien dat die van jou al veren hebben! hoe oud zijn die nu? qwerty14 schreef:Ja, klopt, we verwachten wel dat in elk geval de drie oudsten vrouwtjes zijn.
Van Lucky Luke weten we het nog niet, maar het is wel grappig dat hij/zij een krans om z'n/haar nek heeft, net zoals deze mannetjes eend op de foto van de voorgaande post!

In onze tuin is nu geen plek.
Op dat moment liepen ze los in de tuin en waren ze moe van het rond rennen en eten zoeken, dus wat ga je dan doen?

In elke geval Lucky Luke

cherell0 schreef:even een vraagje tussen door , hoe goed kan je het tikken horen als ze uitkomen ?
ik heb namelijk door omstandigheden een fazanten ei , als ik schouw ziet het er uit alsof het elk moment kan komen ...![]()

Zoals op die foto waar ze op de mat voor de deur lagen. 
Zo schattig!