Wat een bijzonder gezicht zo, en wat een hoop verschillende kleuren. Lijkt dat maar zo, of blijven degene die als jong roze zijn ook daadwerkelijk anders? (meer als papa?)
Ik vind slangen machtig mooi, al zou ik ze zelf niet hoeven houden.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-12 22:16
Nou hier de update, al is het op dit moment nog erg saai..
Ze zitten met zijn allen in een grote curver, en de kranten daarin verschoon ik om de dag omgeveer. Ze moeten dan even in een kleiner balkje, en dat is een goed moment voor een foto:
De kleuren kunnen nog iets veranderen, maar ze blijven idd wel echt verschillend. Sommige krijgen idd de kleur zoals de vader, andere meer zoals de moeder.
Hoe ik er op ben gekomen.. pff lang geleden, ruim 14 jaar geleden was er een collega die vroeg of ik 2 slangen wou van hem want hij had er geen lol meer in (geen boa`s maar korenslangen). Ja gezegd en de dieren overgenomen van hem. Ik vond het zo leuk, dat toen er bij de dierenwinkel in de stad een baby boa te koop was, ik die wou hebben.. en dat was Bea (de moeder van dit nest). En zo groei je er een beetje in.. Mijn dieren zijn geen 2 meter, denk dat ze krap 1.75 halen, als ze dat al halen uberhaupt..
zo vind het er alsnog heel veel maar vind ze wel heel gaaf t is dat ik totaal geen weet heb hoe je zoiets moet huisvesten enzo en moet verzorgen en wat er bij komt kijken en ik een zoontje en een hond heb maar anders had ik er best 1 willen hebben vind ze heel byzonder.
Wat gaaf om te zien, maar ben blij dat ik ze niet thuis heb. Vind ze ontzettend eng! Misschien een stomme vraag, maar wat betaal je nou voor zo'n baby slang?
En zijn ze eigenlijk "tam"? Of kun je ze niet zo oppakken?
Wat een gave fotos zeg!! maar wat doe je zoal met die slangen dan?? gewoon in de kooi/bak laten zitten zegmaar?
Pleunie
Geplaatst: 19-05-12 21:14
Ik liet de foto van de moeder aan mijn moeder zien.. Nou mam hoeveel jonkies zijn het denk je? Mama: Uhh 2 ofzo? Ikke: Neeh! *schiet in de lach* Mama: 5 dan? Ikke: Nee!! *Liet de foto zien van de jonkies* Mama:WHAAAATTTTT!!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!?
Nou heb ze eindelijk allemaal apart gezet, en morgen krijgen ze diepvries babyratjes als ontbijt.. Ik dacht dat de muizen die ik had liggen wel zouden passen, maar die zijn net even te groot.. Dus gauw aan het rondbellen geweest, en dit adres had gelukkig nog voer liggen..
Ik heb ze ook allemaal even op de foto gezet, sommige zijn nog steeds niet verveld en glimmen daarom erg, maar bij de andere zijn de mooie kleuren goed te zien. Foto`s staan in dit album: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 528&type=1