Sterker nog, gisteravond zei mijn moeder "Loki gromt?" toen hij zat te eten. Dus ik luisteren, maakte meneer een heel laag brommend geluid, als het spinnen van een kat. Doen ze als ze heel content zijn, kun je nagaan hoeveel hij van zijn eten houdt
Ja die hitsige versie heb ik ook leren kennen een maand ofzo geleden. Maar die was gemengd met de agressieve versie voor de rest van het beest d'r leven. Iedere keer als ze schijnzwanger was.
En dat dan weer niet op foto zetten om een of andere reden...
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 16:11
Euhm nee. Loki is momenteel populair bij Avengersfans, kreeg al reacties zoals "He's dreaming about his army!" op z'n slaapfilmpje en als 'ie gereblogged wordt op tumblr zijn het 9 vd 10 keer mensen met allemaal plaatjes van de andere Loki op hun blog
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 17:13
Nog twee foto's van laatst:
het contrast tussen zijn stekeltjes en witte koppie is zo mooi
Hahahahaha Avengers-Loki met een kwakje in zijn... hok. Bed. Nee zou ik ook niet posten.
Al heeft ie natuurlijk wel een tijdje een hok in de film...
NienSCHaap
Geplaatst: 10-05-12 10:12
Oeh wat een geweldig beestje!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 21:16
Jep IMJ, als in 'uh kwakje'
Ging vandaag iets halen voor hem bij de supermarkt, heb hondenvoer rund/kip bakje kijken of hij het lekker vindt. Had stukje chocolade voor mezelf meegenomen zegt die caissière "goede combinatie, hondenvoer en chocola" toen ik zei "ja, en het is ook niet voor een hond" keek ze me heel raar aan en vroeg ze of ik er nog crackertjes bij wilde