Punt is alleen, zijn er wel echt duidelijk fokkers in NL. Ze staan iig niet echt op internet, er zijn wel 2 Nederlandse sites over witbuikegels maar onder het kopje aanbod staat altijd dat ze momenteel niks hebben, maar ik heb het nooit anders gezien.
Kijk wel eens op marktplaats, staat nu een (exotische) dierenwinkel op die kennelijk fokt, nu was ik op 't egelforum heel toevallig iemand tegengekomen uit NL (volgens mij zijn wij de enige 2) die daar d'r egeltje gekocht had, maar ze zei dat ze wss nog niet zo lang bezig waren met egels want die van haar had ook mijt toen hij bij haar kwam.
Staat nu wel een ander nestje op trouwens misschien fokken die mensen wel vaker, en een paar herplaatsertjes. 't Lijkt mij alleen wel leuk om nu echt met een kleintje te beginnen, maar anders dan MP kan ik eigenlijk geen fokkers vinden.
Stiekem wil ik graag een reverse pinto of een brown (algerian/white bellied)
maar dat is vooralsnog kwijlen bij Amerikaanse sites. 
Alhoewel er nu wel 2 reverse pinto's op MP staan maar die zijn ook al wat ouder. Uiteindelijk maakt de kleur me niet zo heel veel uit hoor.
Dus wss maar gewoon weer MP in de gaten houden (er staat nu wel een schattig mannetje op trouwens met van die wangvlekjes
) of er iets leuks voorbij komt.