Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:Wij hebben hier een getrouwd spinnenstel met in totaal veel te veel pootjes, Hubert en Herbert (want zo harig is geen enkele vrouw!). Hubert heeft enige tijd geleden onvrijwillig zijn intrek moeten nemen in het buitenverblijf nadat hij besloot om mij een avond uit de keuken te weren door op de drempel te gaan zitten. Herbert is het bepaald niet eens met deze onvrijwillige LAT-relatie en marcheert nu als wraak iedere avond boos door de woonkamer, altijd wanneer mijn vriend niet in de buurt is om me te redden- en Herbert naar het buitenverblijf te bonjouren. Ik vrees dat dit een gevalletje wordt-vervolgd is...
kjoetie schreef:Verdorie! Mijn vriend is 10 minuten geleden naar bed gegaan,en wie roffelt er weer door de woonkamer?? Ja hoor, Herbert! Ik had er heel dapper een plastic zakje op gegooid en heb mijn telefoon gehaald om een foto te maken, kom ik terug, gooi met de plumeau met uitschuifstok t zakje aan de kant, geen Herbert meer! Ook niet in t zakje (met plumeau geinspecteerd). Nu ga ik dus maar afsluiten en naar bed, vind t niks zo alleen in de kamer met dat harige gevaarte..
Mariska_28 schreef:Ze was een paar dagen weg, maar gelukkig weer terug.. Miep de huisspin.
Om een idee van haar maat te geven een foto met als referentie een bierdopje.. Volgende keer zal ik er een meetlint naast houden, maar ze zit nu erg hoog op de muur..
Wat vinden jullie van onze vliegevanger?
Danique_G schreef:Paperboy schreef:En bedankt nu weet ik zeker dat ik niet meer in slaap kom vannacht..... ze lopen hier ook regelmatig.... helaas
Nou jullie mogen ze allemaal hier heen brengen, ik ontvang ze met open armen want ik word helemaal gek van die muggen hier. Ben vannacht weer helemaal lek geprikt
LisaD schreef:Nou jongens, wat ik heb meegemaakt is helemaal erg.![]()
Ik heb voor de muggen s'nachts de ventilator aan (begint het al te dagen?).![]()
En ik was nog wakker.![]()
En opeens voelde ik iets in mijn gezicht 'vliegen'....![]()
Snel om me heen slaan.. zie ik op mijn bed een langpoot lopen.![]()
![]()
![]()
Nou ik heb nog nooit zo spastisch om me heen geslagen..![]()
En het duurde ook even eer ik weer durfde te proberen om te gaan slapen ..