Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Overwegen van autopsie daar dacht ik ook meteen inderdaad, van kan je er nog iets mee qua onderzoeken wat het nu precies was. Dat er iets in de omgeving is ofzo waardoor dit nu nr. 2 is die ineens zo zwak wordt....
Ik neem aan dat het niet 1 of ander ontbrekend of teveel stofje is qua voer ofzo, gezien je daar al zo ingedoken bent. En met Maurice was het die eerste keer natuurlijk die bloedluis, nouja kan gebeuren. En toen even later weer zwak..... okee hij zal wel oud zijn. Maar nu ook Antoine.... kan ook gewoon hele domme pech zijn met bacterie of virus ofzo. Maar ik zou in jouw plaats toch ook graag willen weten of er niet nog iets anders achter zit waardoor beide vogels ineens uitgelopen waren....
Hebben de vogelarts(en) en online loopvogel kenners verder geen idee wat het nog kan zijn waardoor ze zo ineens sloom en erg ziek kunnen worden....?
Solleke_Noah schreef:Ik snap je volledig, ben constant aan het bedenken wat ik toch over het hoofd zie...
Vanavond kan ik Antoine binnenbrengen bij de vogelarts voor autopsie. Hopelijk komt daar iets uit wat rust brengt..
Bedankt allemaal voor het sterkte wensen
othelloster schreef:Ah bah wat naar! Dit is echt rot voor te lezen, heel veel sterkte.
Je bent zo goed voor de beestjes! Ik zou je graag wat willen overmaken in de dierenartskosten of in de kosten van een nieuwe Nandoe! Je bent zo een liefdevolle dierenliefhebber! Je verdient het gewoon! Mag ik je een PB sturen?