Solleke_Noah schreef:Jullie hebben niet veel vertrouwen in mijn clicker capaciteiten zo te lezen![]()
Zekers wel.
Maar wat minder in dat reactieve pindabrein van die maar half door geevolueeerde gevederde dino's...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Solleke_Noah schreef:Jullie hebben niet veel vertrouwen in mijn clicker capaciteiten zo te lezen![]()
Zekers wel.
Maar wat minder in dat reactieve pindabrein van die maar half door geevolueeerde gevederde dino's...
pmarena schreef:Wel grappig, als je zoekt op Nandoe + clicker training..... krijg je honden beloningsbrokjes in Nandoe-smaak
Solleke_Noah schreef:pmarena schreef:Wel grappig, als je zoekt op Nandoe + clicker training..... krijg je honden beloningsbrokjes in Nandoe-smaak
![]()
Denk dat ik het eerst ga proberen met gewoon voedselbeloning bij gewenst gedrag (dus zonder het clickgeluid). Heb wel een clicker voor de paarden liggen dus kan die op elk moment erbij pakken indien nodig. Normaal gezien kan ik haar al vrij makkelijk aaien over de rug bij het voeren, dus ik heb goeie hoop.
Bloodymary schreef:Solleke_Noah schreef:[...]
Denk dat ik het eerst ga proberen met gewoon voedselbeloning bij gewenst gedrag (dus zonder het clickgeluid). Heb wel een clicker voor de paarden liggen dus kan die op elk moment erbij pakken indien nodig. Normaal gezien kan ik haar al vrij makkelijk aaien over de rug bij het voeren, dus ik heb goeie hoop.
Clickeren kun je ook heel makkelijk gewoon met je tong, dan heb je je handen vrij. Ik gebruik nooit een echte clicker. Het geluid maken is eigenlijk wel belangrijk, omdat het clickmoment aangeeft dat ze het goed doen. Een soort fotomoment zeg maar. De beloning (waar het ze wel om te doen is natuurlijk), komt daarna.
pmarena schreef:Wel grappig, als je zoekt op Nandoe + clicker training..... krijg je honden beloningsbrokjes in Nandoe-smaak
pmarena schreef:Ik denk dat knippen met poot op de grond wel een interessante gedachte is. Weet alleen niet of je er dan goed bij kan? En als ze dan trapt heeft ze volle bewegingsvrijheid, in hoeverre loop je dan gevaar om van je navel tot je keel opengehaald te worden....?