Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:Allereerst de beste wensen allemaal![]()
Wij mogen aankomende week onze kat halen. Voor ons de eerste keer een kat![]()
[ [url=m/jiSd8z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mischa schreef:Kimberley_ schreef:Allereerst de beste wensen allemaal![]()
Wij mogen aankomende week onze kat halen. Voor ons de eerste keer een kat![]()
[ [url=m/jiSd8z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hey wat leuk om hem hier terug te zien!
Begin december waren mijn vriend en ik, na het overlijden van onze andere kat, opzoek naar een maatje voor onze kat van een half jaar oud.
Als we niet al zo’n jonge kat gehad hadden was Zors zeker een serieuze optie geweest. We vonden hem zo machtig. Hij hypnotiseerde je gewoon met “neem mij mee”.
Super leuk om te weten dat hij nu ook een leuk huis heeft, veel plezier en geluk met hem!
Correctie typo
Tancreda4 schreef:Oh irritant is dat. Mijn kleine doet het ook.... 4n vastzetten met knijpers is al helemaal een uitdaging want die vind hij helemaal leuk en sloopt die eraf om er ergens anders mee te gaan spelen. Dus nu alles zonder knijpers waardoor het iets minder uitlokkend is
Smee__ schreef:Ohja Bowie denkt altijd dat midden in de nacht een goed moment is om de was van het wasrek te halen.. Wanneer ik lekker lig te slapen en dus iedere keer een halve hartverzakking krijg als meneer weer met wasrek en al omver dondert
Wat een knapperd caro! Heeft ie ook al een naam?
marley93 schreef:Weten jullie nog fijne kauwspeeltjes voor katten trouwens? Ik heb het idee dat ze beginnen te wisselen, omdat ik ze ineens veel meer op dingen zie bijten zoals de rand van de kattenbak en dat soort dingen. Hun eigen speeltjes zijn best zacht, dus niet echt bijtspeeltjes. Misschien hebben jullie nog tips?
Ik zat naar die matatabi stokjes te kijken, maar ik ben bang dat die gaan splinteren. Of dat ze stoktrauma oplopen, want ik heb dan natuurlijk weer van die onkies die met stokjes gaan rennen.