Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bootsiebob schreef:Wat mooi deze vrijlating. En dat gaat goedkomen met hem, hij heeft een geweldig overlevinginstinct (roofdieren zijn eng, zelfs als ze je leven redden en je voeren)
jiehaaa schreef:En dan staat hij voor een dag met zijn kroost voor je deur, of je die ook wil verzorgen want het ging je zo goed af.
Solleke_Noah schreef:Het natuurgebied zit op een halfuurtje met de auto, maar mijn vader woont er wel pal naast![]()
Maarre, terugvinden gaat sowieso niet lukken. Zo'n waterkipjes leven relatief verborgen en het is echt een mega groot gebied. Al zal ik bij elk waterhoentje wel denken 'da's Scampi'
Solleke_Noah schreef:Het natuurgebied zit op een halfuurtje met de auto, maar mijn vader woont er wel pal naast![]()
Maarre, terugvinden gaat sowieso niet lukken. Zo'n waterkipjes leven relatief verborgen en het is echt een mega groot gebied. Al zal ik bij elk waterhoentje wel denken 'da's Scampi'
MirandaMalik schreef:Ahh Scampi is de wijde wereld in!
Super gedaan!
Wij denken ach wat spannend voor die kleine en hij denkt gelukkig ben ik weg bij die engerts.
Mooi plekje heeft hij, nu gaat zijn echte leven beginnen.
Het ga je goed Scampi!