Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Thesserd schreef:Bedankt allemaal!
Ondanks de vroege geboorte doen de pups het erg goed! Mams begint ook al steeds meer melk te geven gelukkig en beide pups zijn al een beetje aangkomen
Vanavond probeer ik weer even meer foto's te plaatsen
merrylegs schreef:briitje schreef:Wat zijn ze prachtig!!! Wel een klein nestje of is dit normaal voor een Akita?
dat dacht ik nou ook![]()
meestal gaat het bij honden toch over een 8-tal pups? maar dit lijkt me wel veel gezonder voor de mama en fijner (lees: rustiger) voor jullie
loveskiara schreef:Eerste nest zal sowieso vaker klein dan groot zijn, voor zo ver mijn kennis reikt. En hier boven mij wordt gezegd dat het ras niet bekend staat om grote nesten. Dus ik zit niet heel raar te kijken dat er maar 2 (of eigenlijk 3) pups zijn bij dit eerste nestje van Pippa.
Wat ik mij wel afvraag (ken het ras niet heel goed, weet alleen dat het niks voor mij is qua standaard karakter en opvoeding), is zo veel wit wel toegestaan of gewenst?
Ik weet namelijk bij Schotse Collies van een vriendin van mij dat een volledige witte kraag en geen 'blesjes' het meest gewenst is wat kleuren betreft.
Axivoca123 schreef:*In biologie geleerd* Dat het aantal, pups/ andere diertjes 'normaal' is als het net zoveel jonkies zijn als de hoeveelheid tepels die het moeder dier heeft.
loveskiara schreef:Eerste nest zal sowieso vaker klein dan groot zijn, voor zo ver mijn kennis reikt. En hier boven mij wordt gezegd dat het ras niet bekend staat om grote nesten. Dus ik zit niet heel raar te kijken dat er maar 2 (of eigenlijk 3) pups zijn bij dit eerste nestje van Pippa.