Ja dat zou wel leuk zijn, heb alleen geen idee waar ik dat naar toe zou moeten sturen (zie alleen standaard klachtending wat je kunt invullen )
Het was vanochtend mooi weer... dus dat betekend buitenspelen Hij was nog nooit echt buiten geweest dus het was best spannend (al die nieuwe geurtjes en dat gekke groene spul )
Nee hij rent niet weg hoor! In de eerste instantie ging hij tussen mijn knieën zitten, daar is het veilig maar als hij ergens nieuw is dan rent hij niet zo hard maar gaat hij al snuffelend rondlopen. Heb een filmpje:
(in mijn groene trui dus) Eerst natuurlijk lekker graven en bijten, daarna viel hij in slaap. Werd af en toe wakker als ik teveel bewoog maar daarna was hij knock out hoor.. merkte ook niks van de foto... en was me een partij chagrijnig toen ik hem wakker maakte
En eentje voor de vergelijk.... Loki eerst
en nu (ik weet niet waarom zijn neusje zo gek lang lijkt, zal wel door de foto komen )
Zijn stekels zijn wel scherp nu zeg gisteren was hij super chagrijnig toen ik hem terug wilde zetten in zijn hok omdat hij zo lekker lag te slapen. Dus hij rolde in een balletje, auw omdat die stekels nog zo nieuw zijn, zijn ze nog heel scherp. Dus hoop dat ze snel wat afstompen (of dat hij niet zo chagrijnig is als ik hem wakker maak en uit mijn trui probeer te wurmen, maar dat zal wel niet )
Oh en mensen op facebook (een groep, van het egelforum) hadden het erover dat als Loki zou praten, hij zou klinken als Steve Irwin (door die buitenfoto's) iemand zei dat... dus nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd
..... Hahahahahaha ik moest ook aan Loki denken toen ik gisteren Thor zat te kijken. Was me aan het voorbereiden op the Avengers vanavond.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-12 18:47
Ik had hem laatst gezien in de bios met mijn vriend, toen Loki voor het eerst in beeld kwam riep ik tegen m'n vriend "hee, mijn egeltje!" en hij snapte het niet (die heeft Thor niet gezien) en de vent naast me keek wel heel raar