Ik zie nu het topic pas, wat een ontzettende lieve schatjes en wat een mooi verhaal!!!!
RoWi
Geplaatst: 09-04-12 22:47
Ahwww Schitterende foto's ook weer!
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-12 15:43
De kittens van Tessa veranderen nu met de dag.. Ze worden zo leuk Ze worden echt aanhankelijk en doen alles wat een grote kat ook doet (wassen etc.) Echt miniatuurkatjes.
Bluetabbydametje Cherry Blossom had wel zin om te poseren
De groei begint er nu echt in te komen bij de kleintjes van Lenthe
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 18:07
Ze doen het góed allemaal!! Mama's kittens alles
Als ik bij de kittens van Tessa in de ren ga zitten hangt overal wat aan me. De een bijt in m'n teen, de ander hangt aan m'n rug en weer een ander kruipt op schoot. Zoooo lief Ze proberen te springen, knuffelen alles echt geníeten.
Die van Lenthe doen het ook super, die felle rakkertjes. Ze komen goed aan!
wat fijn om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen! mooie foto;s ook weer
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-12 18:39
Jente Aisling van Lenthe heeft al één oogje open. De rest is er ook mee bezig. Ze groeien lekker en kleuren al goed!
Deze schatjes zijn té schattig, ze kijken je aan en rennen over je heen en bespringen mama/broertjes/zusjes. De 2 dametjes zijn echte ondernemertjes, vooral Lotte Ghana. De dikke Ivory ligt alleen maar bij mama te drinken, hij weegt ook zo'n beetje 500 gram.
Rocky Road
Lotte Ghana
Ivory met z'n bolle toet
Prince Polo
Cherry Blossom is echt een klein wolfje in schaapskleren. Ze kan ontzéttend ouwehoeren en dan kijkt ze met grote, ronde, onschuldige ogen mij aan. Maar als ik foto's ga maken kijkt ze met hele zielige hangoogjes.