Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

in feite het zelfde wat een furminator ook doet, maar dan in 1x goed 

maar of hij die nu op Jos ging gebruiken? Iig kon hij er wel wat mee en zou ze een stuk dunner in het haar komen te zitten als ik terug kom. Arme poes vond het ritje er heen helemaal geweldig, maar in de trimsalon zelf rook het schijnbaar teveel naar honden haha.
maar hij had wel erg lange haren voor een korthaar, dus een korthaar is het ook niet helemaal
Dr was echt enorm veel haar vanaf gekomen. En het laat nog steeds los, maar het scheelt wel
nu gewoon zelf 1x per week kammen (want ook hij zei dat je anders alleen de haargroei en dus ook het loslaten ervan) zou stimuleren en 1x per week was wel echt de max
Nu hopen dat je een beetje rust krijgt wat betreft stofzuigen enzo
Dan zetten we een haakje op de voordeur zodat die open kan als wij thuis zijn en verder zal ze dan soms wat langer naar buiten moeten als wij aan het werk zijn. (ik werk parttime dus dat scheelt) Eleionomae schreef:hahah nou volgens de man die de kat onderhanden heeft genomen is mijn kat geen langhaarmaar hij had wel erg lange haren voor een korthaar, dus een korthaar is het ook niet helemaal
Dr was echt enorm veel haar vanaf gekomen. En het laat nog steeds los, maar het scheelt wel
nu gewoon zelf 1x per week kammen (want ook hij zei dat je anders alleen de haargroei en dus ook het loslaten ervan) zou stimuleren en 1x per week was wel echt de max
Klitten doet deze vacht ook niet, daar ben ik wel blij om
Poes ligt nu bij te komen op haar kleedje (die ik even snel in de was had gegooid nu ze toch weg was
) bij te komen van de enorme trip hahaha. Ze heeft ons wel even duidelijk gemaakt dat dit geen feestje was
Ze had de beste man ook nog flink te pakken gehad toen hij haar nageltjes deed, dus de voorpootjes waren met een beetje hulp van mn vriend die mee ging ophalen (gosh het was net alsof je je kindje voor het eerst komt halen van school
) toch ook nog gelukt.