Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyckuh schreef:Nope, je hebt echt alleen guppen, plantjes en water nodig! En een filter natuurlijk... Natuurlijk wel mannelijke en vrouwelijke guppen! Tip, als je een vrouwtjes gup koopt speciaal voor de kweek, koop dan meteen flink dikke gup!
Nee, niet oliemeulen, die verkoopt toch geen dierende kameleon! Ook niet altijd hoor, de laatste keer dat ik er was hadden ze er wel 2 zitten voor de verkoop!
marialva schreef:mijn mening blijft!
ik kijk toch liever naar dit plaatje dan de bovenstaande plaatjes!
mistery schreef:Ik heb trouwens niet het hele topic gelezen, dus sorry als deze vraag misschien al gesteld is.
Maar hoe wil je het gaan doen als hij op max. grootte is? Qua omgang met hem bedoel ik dan..
marialva schreef:mijn mening blijft!
ik kijk toch liever naar dit plaatje dan de bovenstaande plaatjes!
marialva schreef:Ik hoop niet dat je weer doelt op paarden honden en katten? ik hoop dat je de wildlife dieren bedoeld? ik ben absoluut tegen het houden van wilde dieren ook in dierentuinen met geen fokprogramma of veel te kleine hokken![]()
de foto is van mijn oom die in florida aan het vissen was en deze foto schoot hij gaat het hele internet over heel veel mensen vinden het een super foto![]()
als je het het liefste ook zo ziet waarom heb je dat diertje dan in een kunstmatige doos?
Nickeltje schreef:Met deze laatste posts gaan we steeds meer off-topic in dit ITP topic.
Als je het houden van dieren als huisdier ter discussie wilt stellen, kun je daarover een nieuw topic openen op BB.
Hier graag on-topic reacties naar aanleiding van de geplaatste foto's van TS.
Welshcobfan schreef:TS: gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb er een goed gevoel bij als ik dit zo zieVolgens mij krijgt dit dier als die groter is een prachtig onderkomen
Dit is echt geen impulsaankoop, maar bewust gedaan. Het verstand is er en sja... zou ik er blij mee zijn als je mijn buurvrouw was? nee
(maar goed: jullie hebben een vrijstaande woning). Maar ja, onze buurman had vroeger ook enge slangen waar ik de kriebels van kreeg haha
Tuurlijk kun je de natuur niet perfect nabootsten, maar je kan wel een goede leefomgeving creeeren. En als ik dat zo lees komt dat wel goed![]()
Mijn aquarium met tropische vissen is ook niet natuurlijk, maar ik heb het wel zo aangenaam mogelijk voor ze gemaakt
Marian_ schreef:ik vind 't verblijf wat je nu hebt (nu 't beestje nog klein is) opzich ruim genoeg. (als blijf ik erbij dat zo'n beestjes daar niet thuishoren, maar daar gaat 't nu niet om) maar ik vraag me af. als ie dalijk 1.80 m lang is? is een (halve?) garage dan niet heel klein?
xNicolx schreef:Ieeehl wat een engerd!![]()
Jeetje zo'n beestje zou ik echt niet in mn huis willen hebben.
Ik heb het topic een beetje doorgelezen en werd toch wel nieuwgierig naar zijn/haar naam!
Sorry als het al gevraagd & gezegd is.
Veel plezier & succes er mee!;)
_Ananas_ schreef:Om de een of andere reden kwam dit topic ineens naar boven! Ben erg benieuwd hoe het met de kaaiman gaat! Heb er laatst diverse te koop gezien op de Exoknaag in Houten. Hoop dat de kopers hiervan net zo goed voorbereid waren als jullie in 2009