Artis....vooral poesje miauw...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Artis....vooral poesje miauw...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:24

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Zaten ze zelf tegen zo'n mooie achtergrond?

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:28

heeele mooie foto's Wow!
die laatste heeft ook wel wat weg van een schilderij, supermooi Vingers aflikken

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:32

Wat een mooie foto's. Mag ik ze opslaan om eventueel een keer na te schilderen?

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 22:35

jokari schreef:
ja idd, en ik ben allergisch aan gephotoshopte blackfoto's Lachen , deze daarentegen vind ik gewoonweg prachtig ! Vooral die leeuw, springt er echt uit, hoedje af, eerlijk waar.

Dank je Bloos
En ik ben het helemaal met je eens! Maar een echt goede blackfoto maken is nog niet zo makkelijk...alles moet meewerken...donker hoekje, het dier en het weer.

getup schreef:
Gave foto's weer. Maakt volgens mij niet veel uit wat jij fotograveert, zou er altijd wel ééntje aan de muur willen hebben.

Haha, dank je!
Gelukkig ben ik zelf heel kieskeuring...alhoewel...dan hadden we geen behang hoeven kopen Haha!

aiselover schreef:
Echt grappig, wij zijn afgelopen zomer vakantie naar Zuid-Afrika gegaan met de grote verwachting veel van deze "poesjes" tegen te komen en natuurlijk te fotograferen. Ze bleken echter wilder te zijn dan gedacht en bleven dan ook goed op afstand (lees: waarom-hebben-we-onze-verrekijker-niet-mee-afstand Knipoog ), alleen met schemering met vrij slecht licht zijn we er een paar tegen gekomen.

Kijk ik op bokt, zie ik zulke prachtige foto's staan, gewoon vanuit Artis! Zo zie je maar, je hoeft niet ver weg te gaan om die 'wilde' dieren op zo'n mooie manier vast te leggen. Vork
Die blackfoto's zijn érg gaaf, het blijven toch indrukwekkende dieren he, deze foto's zijn echt het uitvergroten op posterformaat waard! Ja OK dan!

Ik kan het me helemaal indenken!
Toevallig heb ik het er al met een vriendin over gehad om naar Afrika te gaan voor een fotoreis...mooi alle wilde dieren fotograferen.
Maar van de week bedacht ik me ook...die blackfoto's waren me in Afrika nooit gelukt...en is een stuk goedkoper Tong uitsteken

Binnenkort laat ik minimaal 1 foto op canvas zetten en die komt bij mijn vriend in de huiskamer. Hij heeft een beetje een oker muur en een zwarte leren bank...dat moét bijna wel mooi worden Haha!

anneliesdj schreef:

Geduldig wachten, juiste achtergrond, juiste moment, juiste camera instellingen en een heel klein beetje photoshop.

_nicolle_ schreef:
heeele mooie foto's Wow!
die laatste heeft ook wel wat weg van een schilderij, supermooi Vingers aflikken

Daarom vind ik die foto ook uitermate geschikt als foto op canvas Bloos

Kimmes schreef:
Wat een mooie foto's. Mag ik ze opslaan om eventueel een keer na te schilderen?

Ja natuurlijk, ik zie graag het resultaat Knipoog

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:21

Antoinette schreef:
anneliesdj schreef:

Geduldig wachten, juiste achtergrond, juiste moment, juiste camera instellingen en een heel klein beetje photoshop.

Maar ze zaten dus zelf tegen een zwarte achtergrond en half in de schaduw, of was dat het kleine beetje fotoshop wat je eraan hebt gedaan?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:46

Dit hoort eerder bij UK thuis dan bij BB-ITP! Wat een geweldige foto's Bloos! Vooral die laatste! Heerlijk Haha!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:21

Dank je Lachen
*slaat op.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:29

anneliesdj schreef:
Maar ze zaten dus zelf tegen een zwarte achtergrond en half in de schaduw, of was dat het kleine beetje fotoshop wat je eraan hebt gedaan?

dat noem je nou black foto's, wanneer het onderwerp in het licht staat, en de achtergrond in verhouding erg donker is (bijvoorbeeld een grot oid waar vrij weinig licht naar binnenvalt, en dat het dier er dan voor de helft uit ligt) dan krijg je een groot contrast en met de juiste instellingen krijg je dan een mooie achtergrond en een super gedetailleerd onderwerp.

Pracht foto's hoor TS! daar kunnen velen wat van leren!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 10:50

Wauw! wat een prachtige foto's ! Hyper!