kleine houdini probeert het toch nog...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: kleine houdini probeert het toch nog...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 10:08

mijn konijn eet t niet Tong uitsteken wat mijn nijn nie kent vreet ze niet Tong uitsteken

maar volgens mij niet giftig hoor. zo wel: laat t me ff weten, dan haal ik t weg Knipoog

t hol is redelijk hoog (25 cm?) maar heb ook nog ander nachthok staan hoor evt... komt tijd (komt winter)...komt raad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 10:56

maar het hok staat niet op poten toch? ik bedoel eigenlijk een nachthok dat niet met de bodem op de grond staat, dus een hok op poten, ik denk dat dat voor jou ook wat handiger is met schoonmaken een trappetje erbij en dan is het klaar, je zou het dan op jou hoogte neer kunnen zetten, zodat je bijv. een lege onderkant van een kattenbak oid op je schoot kan zetten, en dan zo de bodembedekking erin kan schuiven, met een blik, van het veger en blik.
nu kan het hok nog prima hoor, aangezien het nu nog niet vriest.
vind het wel super dat je nijn zoveel ruimte heeft! OK dan!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 21:35

ik heb ook een nachthok een echte zegmaar, maar staat er nu niet in... vind t zo mooier. maar als t gaat vriezen komt die er ook gewoon in te staan hoor Knipoog

ik heb de meiden wat eerder dan verwacht bij elkaar gelaten. die kleine was vrij snel gewend, en mocht eerst in de ren loslopen.
Afbeelding

ik had fifi maar even gevangen onder eens tel tralies. best zielig, maar twas wel maar goed ook. ze zat door de tralies heen toch te proberen die kleine aan te vallen... en een geluiden dat er af kwamen...
Afbeelding

en die kleine toch steeds snuffelen he... hihi. dom beestje is t wel hoor... Knipoog

paar dagen daarna bij elkaar gezet terwijl fifi los liep. ze heeft er even achteraan gezeten met dit als resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 21:38

Wat leuk zeg!
Ik vind dat hol echt prachtig!
Zo natuurlijk!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 21:46

ja, en de kooien kunnen er nu ook uit. heb besloten dat dat een mooi klusje voor morgen is Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 21:52

ook trouwens over die klimop nog... ik lees dat die idd giftig is, dus die is ook weggehaald...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 15:43

Zo dat is nog eens een hok, Zo zou je het vaker moeten zien ben helemaal weg van de opbouw van het natuurlijke hol Haha!! Je nijntjes zijn leuk ! Lovers

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 17:27

ze is weg :'( het tuinhek stond open, dus er moet iemand in de tuin zijn geweest... het hek van de ren zat wel dicht, en mijn andere konijn zit er nog wel gewoon in,maar die is een stuk schuwer. pffffft ik kan wel janken. hoe kan dit? is r echt iemand geweest die haar heeft meegenomen??? kleine kinderen??? ik heb amivedi al op de hoogte gebracht, maar ben bang dat ze gewoon meegenomen is. al kan ze dan natuurlijk altijd nog tegengesparteld hebben(is ze goed in) dat ze alsnog ontsnapt is... bah! kan er niet echt lang van genieten zo... :'(

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:33

he getver, wat is dat nou weer voor iets raars. Zet je wel een bakje eten neer voor het geval ze toch nog ergens in de buurt loopt? Ik hoop dat ze snel weer terug is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:46

he jakkes! is het kleine konijntje weg? het kan zijn dat er iemand geweest is.. maar het is te hopen dat ze ontsnapt is, en er snel gebeld word dat ze terecht is Ach gut

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 20:29

ja bakje eten staat er idd nu voor haar klaar, maar ben bang dat als ze weg is dat ze dan wel ver weg is. in de tuin en in die van de buren is ze iig niet...

orrieborrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:49

ojee, dat is niet best.... ik hoop dat je haar snel terug vindt.
Ik vind je hol echt super! Vind je het niet eng dat het 'hok' open is aan de bovenkant. In verband met vogel of katten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:00

orrieborrie schreef:
ojee, dat is niet best.... ik hoop dat je haar snel terug vindt.
Ik vind je hol echt super! Vind je het niet eng dat het 'hok' open is aan de bovenkant. In verband met vogel of katten?

vogels doen konijnen niets hoor Haha! wij hebben cavia's in de voliere rondlopen, en dat gaat prima.. ook met katten zal het wel wat meevallen, die vinden konijnen vaak wat te groot (of je moet echt dwergen of pooltjes hebben)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 18:48

mijn konijnen jagen katten altijd weg. daarbij komen er haast nooit katten in de tuin ivm hermetisch afgesloten met groot gaas (waar konijnen nog wel doorheen kunnen Boos!

maar... ze is weer teug. heb haar vanochtend gevonden. toch wel los gelopen...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:57

Gelukkig heb je haar terug. Mijn konijntje is wel eens door een kat uit haar hok gehaald en die was ook vrij groot, vandaar dat ik alleen nog maar dichte hokken wil. Wel fijn dat je daar stenen hebt liggen. Bij mijn buren zijn pas alle kippen afgeslacht door een beest wat er van onder ingegraven was.

Leuk hok trouwens. Heerlijk dat ze zoveel ruimte hebben.