Stoere kerel die dit op z'n geweten heeft. Werd vroeger zeker gepest op school en is daarom maar dierenbeul geworden. Schot hagel in z'n reet moet ie hebben, aan z'n voorkant hoog/laag mag trouwens ook wel.
sjezus dat ze zoiets voor elkaar krijgen zo heeft 'n vriendin van me tijdje terug ook zoiets mee gemaakt met haar kat, was met 'n luchtbuks op geschoten... moet dan al ene geweest zijn, die echt 'n hekel aan katten heeft
HOUDT HET NU NOOIT OP MET ELLENDE BIJ JULLIE??? Wat een K*T jaar, ongelofelijk..
Vanaf nu hoop ik alleen maar leuke berichten van jullie te lezen, want wat jullie voor je kiezen hebben gekregen, tjongejonge... Dat is echt GENOEG!! Hoeveel kan een mens nog dragen...
mooi beestje en ik hoop ook dat die mensen niet meer kunnen slapen dat kun je toch niet over je hart heen krijgen om een kat neer te schieten. tenzij je dus geen gevoel en geen hart hebt. heel veel strekte met het verlies
Teuntje111 , Ik hoop ook dat het nu even wat beter gaat. Ik wil nu alleen maar positief nieuws melden! Naja zaterdag de keuring, dus hoop dat pallieter gewoon super zijn best voor me doet
Ik zit nu te snotteren achter mijn computer, mijn poes is nu ong. 2.5 week weg, en misschien is er ook wat gebeurd.. Heel veel sterkte ermee, ik weet wat je doormaakt !
Tja, wie doet nu zoiets,, idd. Iemand die geen fatsoen in zijn donder heeft!!!
Heel veel sterkte met het verlies, ik heb 2 jaar geleden ook mijn kater Spike af moeten geven door e.o.a. maloot die veel te hard reed, ik mis hem tot op de dag van vandaag nog steeds..
wat naar zeg... het is niet eerlijk dat een kat op zo'n manier moet sterven! Ik ben dierenartsassistent en heb het ook al eerder meegemaakt. Blijkbaar zijn er mensen die het op een andere manier niet op kunnen lossen of het inderdaad gewoon stoer vinden *zucht*
Wil het ook graag van de andere kant bekijken, wij hebben thuis een stal met 3 paarden en veeel schapen. Wij hebben geen katten op onze 'boerderij' maar ondertussen wel een poes met 4 jongen. Dat klinkt heel schattig maar wellicht niet voor iedereen bekend kan een kat een parasiet met zich meedragen genaamd toxoplasmose. Als een kat zoals bij ons constant over het stro loopt en haar jongen daar baart bestaat er de kans dat andere dieren ermee besmet raken dmv ontlasting van de kat. Gevolg van een besmetting voor mens en dier kan betekenen dat er beschadiging van de vrucht plaatsvindt en in het ergste geval abortus. Aangezien wij fokken met schapen en ook de paarden kun je bedenken dat wij het totaal niet prettig vinden dat een kat van de buren bij ons zijn jongen werpt.
Wat kun je er aan doen? sja... niet het kogeltje, simpel zat! mensen (de eigenaar) zijn er hartstikke gek mee! maar wat ik aan iedereen wel mee wil geven is zorg ervoor dat je kat op eigen erf blijft en zorg er zeker voor, als je er niet mee wilt fokken, dat je het dier castreert of sterilisieert! Dat kan al heel veel problemen oplossen... Tevens kan het op oudere leeftijd veel lichamelijk problemen voorkomen.
Ik leef met je mee en vind het heel vreselijk (vooral zoals hij heeft moeten lijden) maar wilde wel laten weten dat sommige mensen, hoe zwak als dat ze zijn, wel een reden hebben om niet van katten te houden.