Stippie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Stippie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:41

Nee hoor, ik zeg alleen dat ie wel moet proberen minimaal 1,5 uur per dag met de kitten te spelen.

De beste optie is een tweede kitten zei ik,maar ik geef ook aan wat een goed alternatief is Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:42

snowdon schreef:
TS = ik en het kitten is niet van mij, maar als ik jullie reacties zo lees lijkt het alsof de eigenaar van het kitten niet goed bezig is, dat vind ik niet terecht.
Ikzelf heb voldoende verstand van katten als huisdieren en ik blijf erbij dat jullie veels te overtrokken reageren met jullie mening.

sorry heb het al aangepast in mijn post

Thefrodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 14:02

Aan allen, ik ben er van overtuigd dat iedereen hier het beste met een kitten voor heeft. Maar laten we on-topic blijven, dit topic is voor de presentatie van mijn grote knorrepot Stippie en geen discussie topic over het wel en wee van een kitten. Als er mensen behoefte hebben om dit te bespreken is er ruimte genoeg op het forum om hier een topic over te openen.

Groetjes en bedankt voor jullie leuke reacties nogmaals!!!!
Pepijn (geeft nog een aai over knorrepotje)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:26

Pepijn, wat is het toch een schatje hè, ziet er super uit hoor.. Stippie heeft het prima bij jou, ben blij dat jij stip bij ons bent komen halen hoor, heb ik toch weer goed aan gedaan haha.. Lachen... Idid wel grappig, voor de naam had je beter het andere katje kunnen nemen die had tenminste nog een stippie op het neusje haha... Bloos

Binnenkort kom ik wel een keer bij jullie op bezoek hoor, is ff kijken hoe het in real life gaat hahha.. ( o, en die rit bij van Loon maken natuurlijk )..

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:43

iop ze neus heeft ie een soort stip Tong uitsteken

WEl supper schattig

Thefrodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 23:27

Smart schreef:
Binnenkort kom ik wel een keer bij jullie op bezoek hoor, is ff kijken hoe het in real life gaat hahha.. ( o, en die rit bij van Loon maken natuurlijk )..

Komt voor elkaar!!! Heb het trouwens nog nooit bij een kitten meegemaakt dat ie na 8,5 week al op de hoogste punten in de kamer klautert. Zelfs balanceren op het droogrek, skatje en gewoon geen angst hebben he. Ik denk dat dat toch komt omdat we haar tijdens de terugrit op het dashboard van de auto hebben laten lopen.... nu denkt ze de hele wereld aan te kunnen Vork Clown