mama zit nu steeds bij me, totdat de deur opengaat en er iemand binnenkomt. dan is ze weer verdwenen de kittens beginnen te klimmen in mijn spullen, dus de meeste hebben al kennis gemaakt met de plantenspuit
Heel herkenbaar dat gedrag van de moederpoes. Onze kater is nu pas (we hebben hem sinds oktober) redelijk op zijn gemak bij vreemden. Zelfs dan beperkt dat zich tot blijven zitten. Slapen doet hij uitsluitend als we alleen thuis zijn, of veilig op ons bed... Wat ik in mijn vorge pst vergeten was te vermelden is dat we hem tijdens het eten (als hij dat toeliet) ook wel aanhaalden. De drang naar eten was sterker dan de drang om weer onder de kast te kruipen
wat betekend dat janken? die moederpoes komt nu bij me zitten, en gaat janken. kittens allemaal om zich heen... ze heeft eten en drinken. zodra ik haar aanhaal is ze stil. vorm van atk?
yup gewoon lekker kletsen dus gewoon beetje terug praten, maar er maar een verhaal van zo van: ja is dat zo? Vind ik ook hoor! verschillende intonaties als het goed is gaat ze dat terug "praten"
Goed ik ga niet meer kijken naar dit topic (poging tot) die kittens zijn echt te schattig en de verleiding is zo wel erg groot . Leuke foto's weer hoor!
hahahaha wat dacht je hoe ik hier zat? NEE AGNES, GEEN KAT IN HUIS, NEE AGNES, OOK NIET EENTJE HOUDEN, NEE AGNES, OOK NIET ALS ER 1 OVERBLIJFT DIE GEEN BAASJE VIND...
haha ja maar dat is juist leuk. eindelijk leven in de brouwerij. de bewoners hier (en de verpleging) zijn ook helemaal weg van ze. zo leuk. die oudjes zie je helemaal opfleuren!
hmz, als ik t niet dacht. die rooie (jaja tuurlijk weer de man) doet zijn behoeftes dus niet in de kattenbak he... hoe leer ik dat aan? ze hadden gezegd: 1 keer op de bak zetten en dan weten ze t. idd, de dames wel. meneertje alleen niet... ik heb hem er al vaker op gezet, maar hij springt er snel uit en doet vervolgens zijn behoeftes ergens andders. ik weet zeker dat hij t is, want ik heb em betrapt. what to do?
Poging mislukt, ik dacht: "Als ik nou heel even kijk en dan gelijk weer wegklik kan het vast geen kwaad" , maar ja, toen dacht ik aan die vuile rooie... en daar ben ik weer. Wat ik me afvraag, doet hij het steeds op dezelfde plek? Want dan zou je kunnen overwegen om daar een extra bak bovenop te zetten of je andere bak te verplaatsen (het is vast midden in de kamer he ?). Misschien wel even de andere kittens informeren over de verhuizing . Verder zou ik het niet weten, ik heb geen ervaring met kittens die niet op de bak willen.
hihi nee hij deed t in t hoekje achter de wc. mijn 'collega`s' hadden dat ook al getipt. maar dat gaat dus niet...
maar hij deed t vanmiddag netjes op de bak. ik heb hem er gewoon steeds in gezet, en ik moest met zijn voorpootje grraven namens hem zegmaar. heeft blijkbaar geholpen. ik heb geen plasjes en drolletjes meer gevonden gelukkig
oke, er zijn er al een hoop die een nieuw baasje krijgen!
de zwarte en de schildpad met veel wit gaan samen weg. de schildpad met zwarte neus gaat naar blanket. de rode gaat met evt 1 van de andere 2 (mits katertje) samen weg. dus dan houd ik er nog maar 1 over. is toch best snel gegaan uiteindelijk. nu eerst maar even zeker weten welk geslacht ze hebben. komende week maar even langs de da om te laten controleren, dan weet ik t zeker
vandaag gewogen en ontwormingspilletje gegeven... ze zijn al bijna 600 gram, dus ook maar alvast een afspraak maken bij de da voor de enting en de chip. zal eind vand e week wel worden denk ik? geen idee hoe snel ze groeien