Shoot van m'n puppy!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shoshanna

Re: Shoot van m'n puppy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 08:10

Jolanda_ schreef:
goed besluit... een pup kun je prima aan een gewone halsband hebben... en slipketting is alleen te gebruiken als correctie middel. En dat hoeft bij puppies nog niet. Daarnaast moet je het precies op het juiste moment gebruiken en dat kunnen 9 van de 10 mensen niet...

Verder zijn de tips voor je foto's al gegeven en sluit ik me daar bij aan !!

Oke bedankt, maar de vriend van mijn moeder heeft heel zijn leven al honden gehad, en we dachten dat we het goed deden. Maar het blijkt dus niet, en we doen er zeker wat mee! We kregen een tas vol kado's van de dierenarts gisterenavond, en heel toevallig, zat er een haldbandje en riempje in! Pling Maar heel erg bedankt allemaal!

Hannanas
Citaat:
Snap uberhaupt niet de functie van een slipketting, zelfde werking als hang er een sterker bit in.
Oftewel... lost niets op, je vermijd alleen iets.

Wel echt een vet beestje zeg!
Ontzettend leuke kruising.
Wij willen hier meer foto's van ziehiennnn als meneertje lekker doorgroeit! ( of mevrouwtje? )

Ja, we gebruiken nu echt geen slibketting meer.

En het is een mevrouwtje, hahaha. En jullie krijgen hier zeker meer foto's van te zien, maar dan staan ze bij Beestenboel itp! Knipoog

Echt allemaal bedankt!

Shoshanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 08:21

Even een belangrijk berichtje:

We hebben de dierenarts gebelt, en nou is even gevraagd hoe het nou echt zit. Dit was wat de dierenarts zij:
Een Slibketting is opzich helemaal niet erg, maar een gewone halsband is inderdaad wel ietsje beter. Lachen Dus bedankt allemaal!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:13

Omdat er hier toch meer gaat om wat er op de foto's is te zien en niet echt om fototechnisch commentaaar: [CB] --> [BB-ITP] Lachen

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:30

Wat een leukerd! Net of hij aan t poseren is zoas hij soms in de camera kijkt! Leuke foto's hoor! Zien er iid goed uit voor een simpele camera!! Komt ook wel door het zonnetje buiten denk ik!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:52

lovesietske schreef:

We hebben de dierenarts gebelt, en nou is even gevraagd hoe het nou echt zit. Dit was wat de dierenarts zij:
Een Slibketting is opzich helemaal niet erg, maar een gewone halsband is inderdaad wel ietsje beter. Lachen Dus bedankt allemaal!

goedzo meid!
Geniet van je leuke hondje en succes met de puppycursus!
(ik ben officieel dierenartsassistente, en wij raadde het inderdaad ook af die slipkettingen dus je hebt een goede keuze gemaakt hoor!)
Zie dat je nog heel jong bent vind dat je mooie foto's maakt ook!

Shoshanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 14:58

Rian1984 schreef:
lovesietske schreef:

goedzo meid!
Geniet van je leuke hondje en succes met de puppycursus!
(ik ben officieel dierenartsassistente, en wij raadde het inderdaad ook af die slipkettingen dus je hebt een goede keuze gemaakt hoor!)
Zie dat je nog heel jong bent vind dat je mooie foto's maakt ook!

Bedankt. Lachen!