Ik vind imaq of kyla wel een leuke naam
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miriam schreef:Wat een dotje zeg!
Mag ik vragen waarom ze tot 12 weken bij de fokker is gebleven? Imo heb je dan al een belangrijke fase gemist....
En mij staat idd ook bij dat bij een pup met papieren de naam met een bepaalde letter moet beginnen, maar heb geen ervaring met Husky's.
Heel veel plezier samen!
mariettek schreef:Miriam schreef:Wat een dotje zeg!
Mag ik vragen waarom ze tot 12 weken bij de fokker is gebleven? Imo heb je dan al een belangrijke fase gemist....
En mij staat idd ook bij dat bij een pup met papieren de naam met een bepaalde letter moet beginnen, maar heb geen ervaring met Husky's.
Heel veel plezier samen!
Bij een goede en verantwoordelijke fokker vertrekt de pup pas vanaf elf weken. Mijn raspup had ik pas na dertien weken gekregen. Een hond heeft langere tijd bij de ouders nodig om belangrijke lessen in gedrag op te doen. Een goede fokker laat de pup in deze tijd ook al wennen aan vreemde geluiden, voorwerpen en mensen.
Het beste voor een pup is pas bij een fokker vertrekken als hij/zij tenminste 11 weken oud is.
De naam van een pup hoeft niet altijd met een bepaalde letter te beginnen, is geloof ik ras en fokker afhankelijk.
@TS, wat een plaatje!! Inuit is misschien een leuke naam (de oorspronkelijke naam van de eskimo's). Veel plezier met je pup!
mariettek schreef:De meeste fokkers die aangesloten zijn bij een rasvereniging laten hun pups niet voor 11 weken de deur uit gaan. Ik heb met meerdere puppy bemiddelaars aan de telefoon gehangen, en dat is toch redelijk standaard.
Edit: Sorry TS dit is natuurlijk best wel off topic...
Viteske schreef:lief lief lief![]()
Shiba vindt ik ook wel leuk bij hem staan.