Hananas, ah oké

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilsje_ schreef:Mensen jezus, het is een rat, de kwaliteit van leven in de buitenwereld is wat slechter, want daar krijgen ze gif en gaan ze dood.
de TS probeert zo goed mogelijk voor het beestje te zorgen en nog lopen jullie op alles te zeuren en te zeiken.
Ilsje_ schreef:Mensen jezus, het is een rat, de kwaliteit van leven in de buitenwereld is wat slechter, want daar krijgen ze gif en gaan ze dood.
de TS probeert zo goed mogelijk voor het beestje te zorgen en nog lopen jullie op alles te zeuren en te zeiken.
Natje_Spirit schreef:Ik ben een topic aan het maken om meer te weten over jullie ervaringen met verschillende kooien, bodembedekking, voer,...
Ik zou graag hebben dat jullie daar ook jullie mening/ervaring op zetten zodat ik én andere beginnende rattenliefhebbers zeker weten wat het beste voor hun ratten zijn zonder vele site's waar niet alles (juist) opstaat en waar rattenliefhebbers hun meningen niet kunnen zeggen.
[BB] Welke rattenkooi + bodembedekking heb jij?
Alvast bedankt
RedPassion schreef:sannekeee schreef:Leuk beestje , maar ik vind idd dat ze samen moeten zitten , want het zijn hele sosialen dieren , dus ik vind dat je er een ratje bij moet nemen !! Anders moet je hem er heeel erg vaak uit halen .
Ook geen optieEen mens vervangt een andere rat niet. Je kan zelf niet bij de rat in een nestje liggen, elkaar likken en kroelen en je spreekt simpelweg geen 'rattentaal'.
Ilsje_ schreef:maar de TS doet al zo haar best. Dat zie je in alles, ze heeft zelf ook al veel opgezocht. en alles word hier nog 3x herhaald (over een vriendinnetje erbij)