En vind dat beuken en kruipen op de voorbenen, echt geweldig!
Filmpjes waren weer leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
polbo schreef:@ polly2: Heb je soms ook filmpjes van jou schaap ben heel benieuwd hoe andere schapen het doen. kan ik mischien nog wat van leren voor LamboWat voor ras heb je? Wel leuk zo'n schaap van 14 hoop dat Lambo ook die leeftijd gaat berijken.
Lambo kan ook blijf maar hier heb ik hem nog niet heel goed in getraint het blijft toch allemaal voor de lol. En blijven als die de brokken hoord rammelen werkt toch niet...meestal blijft die nog wel netjes buiten staan met zijn pootjes net niet over de drempel maar duurt het hem te lang staat die gewoon binnen met zijn neus in de ton met brokken en zie hem daar maar is uit te krijgen...geen commando wat dan nog helpt![]()
polbo schreef:Heeft ze dan nog wel iets van een zwart bles of is het nu een zwarte texelaar
Hoe groot is ze eigenlijk? Omdat een texelaar meestal toch wat kleiner en dikker is en een zwartbles vaak wel groot worden.
Lambo is een kruizing swifter, Moeder was een kruizing swifter x texelaar en de vader een swifter. Hij is zelf ook meer een swifter dan een texelaar. Hij is veel groter en minder breed. Ik dacht vorig jaar dat die onder hand wel uitgegroeid was maar nu ik heb dan dit jaar weer zie met dikke winter vacht is die toch wel weer gegroeid. Hij is nu iets van 72 cm.
Gabberfreak schreef:Wat schattig! hoop dat je door mag!