Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blondie_ schreef:nightlover schreef:Gemak dient de mens en zo ook hun beesten
ik vind het veel gemakkelijk om hem mee te nemen in een tas dan elke seconde op te letten of niemand op hem trapt.
Mossel schreef:Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig
Mossel schreef:Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig
nightlover schreef:Mossel schreef:Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig
Nou dat "dieren passen zich aan aan de omgeving " klopt dus niet !
Ik heb een Baardagaam [ reptiel ] die hier onder een lamp zit van een graad of 30
omdat hij uit Australie komt .
Als ik hem hier zonder terrarium in huis laat gaat hij zijn eigen echt niet aanpassen
Dat is dus een beetje banketstaaf .
Roane schreef:Volgens mij als het aan LimaGentle lag mogen zelfs Chinese en Mexicaanse Naakthonden geen jasjes aan.
Blondie_ schreef:Een paard uit een warm met een hond vergelijken werkt natuurlijk niet. een paard past zich aan de warmte aan, als een paard het koud heeft krijgt deze een dikkere vacht, en dat is bij honden niet zo!
weer zo lekker kortzichtig: paris hilton heeft hond met kleren in tas en ik toevallig ook dus ben meteen een meeloper haha.
achja ik vind het best.
Mossel schreef:Mm wat raar dan dat mijn honden wel en dikke vachrt krijgen ik dnek dat ik dan maar s langs de da moet want dan denk ik dat ze ziek zijn. Wat een onzin een hond krijgt ook een dikkere vacht
Blondie_ schreef:Mossel schreef:Mm wat raar dan dat mijn honden wel en dikke vachrt krijgen ik dnek dat ik dan maar s langs de da moet want dan denk ik dat ze ziek zijn. Wat een onzin een hond krijgt ook een dikkere vacht
ooit een kortharige chihuahua met een dikke vacht gezien in de winter ?
Blondie_ schreef:Mossel schreef:Mm wat raar dan dat mijn honden wel en dikke vachrt krijgen ik dnek dat ik dan maar s langs de da moet want dan denk ik dat ze ziek zijn. Wat een onzin een hond krijgt ook een dikkere vacht
ooit een kortharige chihuahua met een dikke vacht gezien in de winter ?
Blondie_ schreef:ooit een kortharige chihuahua met een dikke vacht gezien in de winter ?