Grappige foto's van Baco chihuahua x dwergpincher

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Re: Grappige foto's van Baco chihuahua x dwergpincher

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:37

Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt om een hond van een ander Clown beestje ziet er goed uit, goed doorvoed, speels, gaat er niet dood aan als hij een jasje aanheeft of in een tasje word meegenomen, dus waarom word er gereageerd alsof ze een hond zien waar je de ribben bij kan tellen en die met een gebroken poot over het trottoir word gesleurd. Rolleyes

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:40

ik vind dat zo debiel staan he, die kleertjes... maja ieder zijn eigen smaak...

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:41

mijn chihuahua draagt ook jasjes en ik heb ook een tas voor hem! Blond en ik zal je vertellen hij vindt het prachtig!!! Clown

nightlover

Blondie_ schreef:
nightlover schreef:
Gemak dient de mens en zo ook hun beesten Haha!

ik vind het veel gemakkelijk om hem mee te nemen in een tas dan elke seconde op te letten of niemand op hem trapt.

Haha !
Ik geef je helemaal gelijk Lachen

Moon

Grappig he, dat de meeste mensen dekens gebruiken voor hun paard.
Zoiets is de normaalste zaak van de wereld en een hond met een jasje aan is "siehlugh"

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:43

@ LimaGentle: Ik heb thuis ook een boek thuisliggen over verschillende hondenrassen, aangezien ik een pup ga aanschaffen (weet je vast nog wel Knipoog ) & daar staat ook in dat chihuahua's t snel koud hebben & 't dus wel goed is dat ze wat kleding aan krijgen Ja Snap niet waar jij je dan druk om maakt.

Ontopic: Leuk hondje hoor Ja Jasje staat schattig.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:44

Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:47

Mossel schreef:
Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig

juist
mensen vergeten even voor t gemak dat een chiwafwaf al meer dan 50 jaar in NL is.. de beestjes die hier worden geboren hebben niks met mexico te maken.. onzin dus om dat aan te halen
ik heb een engelse bullterrier.. zou dat dan betekenen dat ik mijn hond in het engels aan moet spreken? Tong uitsteken
een hond met kleertjes aan en in een tas vervoeren.. sorry maar dan kom je op mij over als een paris hilton meeloper..

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:49

Mossel schreef:

Nou dat "dieren passen zich aan aan de omgeving " klopt dus niet !
Ik heb een Baardagaam [ reptiel ] die hier onder een lamp zit van een graad of 30
omdat hij uit Australie komt .
Als ik hem hier zonder terrarium in huis laat gaat hij zijn eigen echt niet aanpassen Lachen
Dat is dus een beetje banketstaaf .

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:51

nightlover schreef:
Mossel schreef:

Nou dat "dieren passen zich aan aan de omgeving " klopt dus niet !
Ik heb een Baardagaam [ reptiel ] die hier onder een lamp zit van een graad of 30
omdat hij uit Australie komt .
Als ik hem hier zonder terrarium in huis laat gaat hij zijn eigen echt niet aanpassen Lachen
Dat is dus een beetje banketstaaf .

grappig.. ik heb ook 8 baardagamen.. en die hebben geen haar.. geen vacht.. totaal andere lichamelijke huishouding
en geen zoogdier..
dus totaal NIET te vergelijken met een hond

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:54

Je moet alleen wel even opletten dat zijn nagels niet te lang worden. Aangezien hij niet al te veel loopt (niet aanvallend,meer opvallend).
Hij lijkt op de foto's alsof ze iets te lang zijn.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:54

ik vind het leuke foto's en een leuk hondje

ik ben ook zo iemand die tegen getrut is van dieren
maaaaaar.....
ik heb zelf windhonden en die hebben als eigenschap dat ze geen vet onder de huid hebben en inderdaad hebben die het erg snel koud
liggen hier het liefst in de houtkachel en als het vuur minder wordt komt ééntje me halen omdat er weer hout in moet
ze krijgen bij mij geen jasjes maar liggen s'avonds wel onder fleece dekens

zo'n klein hondje heeft nog veel meer moeite om zich warm te houden als die joekels van mij
dus zolang je niet overdrijft en gewoon naar je dier kijkt en luistert naar wat die aangeeft vind ik het zeker niet zielig

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:04

Volgens mij als het aan LimaGentle lag mogen zelfs Chinese en Mexicaanse Naakthonden geen jasjes aan. Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:08

Roane schreef:
Volgens mij als het aan LimaGentle lag mogen zelfs Chinese en Mexicaanse Naakthonden geen jasjes aan. Clown

ik ken zat mensen met naakthonden.. en geen daarvan hebben een jasje aan in wat voor weer dan ook

je kan je hond wel zo vertrutten daarmee.. die beestjes zijn echt niet van suiker hoor..

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:18

Leuke foto's hoor!
Maar zijn nageltjes mogen idd wel eens geknipt worden! Ja

Overigens vind ik jassen en tassen voor honden ook maar belachelijk.
Waarom hebben honden anders een vacht? Clown
Mijn hond rilt ook als hij buiten komt en vooral van het nerveus zijn en het zenuwachtige.
Denk dat ze ook zodanig strontverwend worden dat je op de duur niet meer anders kan dan hem gans inpakken...
Zo'n beestjes zijn niet van suiker, laat hen hond zijn, en wil je iets vertroetelen? Koop dan een pop...

Edit; niks verkeerd bedoeld naar TS, ieder doet wat hij wil met zijn dieren, maar kon het niet laten om ook mijn mening te geven

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 19:24

Een paard uit een warm met een hond vergelijken werkt natuurlijk niet. een paard past zich aan de warmte aan, als een paard het koud heeft krijgt deze een dikkere vacht, en dat is bij honden niet zo!

weer zo lekker kortzichtig: paris hilton heeft hond met kleren in tas en ik toevallig ook dus ben meteen een meeloper haha.
achja ik vind het best.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:26

Mm wat raar dan dat mijn honden wel en dikke vachrt krijgen ik dnek dat ik dan maar s langs de da moet want dan denk ik dat ze ziek zijn. Wat een onzin een hond krijgt ook een dikkere vacht

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:29

Blondie_ schreef:
Een paard uit een warm met een hond vergelijken werkt natuurlijk niet. een paard past zich aan de warmte aan, als een paard het koud heeft krijgt deze een dikkere vacht, en dat is bij honden niet zo!

weer zo lekker kortzichtig: paris hilton heeft hond met kleren in tas en ik toevallig ook dus ben meteen een meeloper haha.
achja ik vind het best.

sorry maar je moet je toch echt beter verdiepen in het fenomeen 'hond'

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:33

wat een beestje Huilen van het lachen
dat jasje ROFL

maar bovenal: wat een discussie ROFL Huilen van het lachen iedereen in zn waarde laten dames Knipoog

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 20:20

Mossel schreef:
Mm wat raar dan dat mijn honden wel en dikke vachrt krijgen ik dnek dat ik dan maar s langs de da moet want dan denk ik dat ze ziek zijn. Wat een onzin een hond krijgt ook een dikkere vacht

ooit een kortharige chihuahua met een dikke vacht gezien in de winter ? ROFL

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:25

Blondie_ schreef:
Mossel schreef:

verhaart jou hond niet ofzo?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:29

Sorry hoor. Ik heb ook een pup, een jack russel zelfs, dus geen die uit een warm land komt.
Zij is geboren in de kou, en ze zal vast wel een beetje een wintervachtje hebben, maar het blijft een erg dun vachtje!

Inmiddels is ze wat groter en ouder en rent ze wel om zichzelf warm te houden. Maar toen ze jonger was kreeg ze ook een jasje aan, op aanraden van de DA.
Zo ging ze tenminste graag naar buiten, zonder jasje rilde ze ontzettend en rende ze snel terug naar de deur of naar binnen.
Met jasje had ze het niet koud en ging ze heel graag mee!
Zoals ik al zei is ze nu wat groter en speelt en rent ze wel, dus nu heeft ze t jasje ook niet meer aan. Maar gaan we bijvoorbeeld ergens heen waar we niet de hele tijd kunnen lopen/rennen/spelen krijgt ze hem alsnog aan, dan begint ze namelijk weer te trillen.
En over die tas, die van mij heeft ook een tijdje in een tas gezeten hoor. Wel alleen als we naar drukkere plaatsen gingen (idd je wilt niet dat om de minuut iemand op je pup staat) en als we langer weg gingen, een pup mag nog niet zo lang lopen, dus dan is een tas een handige oplossing.

Enne wbt de paarden... Als je een paard uit Mexico haalt zal hij idd een dunnere vacht hebben dan bijvoorbeeld een Fjord uit noorwegen. Knipoog Dus zelfs bij paarden geld dat..

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:32

Blondie_ schreef:
Mossel schreef:

Ja hoor! Hiero!
Soms hebben oudere hondjes wel een jasje nodig op advies van de d.a. ze komen niet meer goed in hun vacht of zijn gevoeliger om ziek te worden.
Maar indien je geen naakthond hebt, heeft je hondje geen kleding nodig, zeker niet als ze buiten wandelen, dan krijgen ze het vanzelf warm.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:32

Blondie_ schreef:

Wel meer dan 1 ook! Mijn kortharige Chihuahua's hebben altijd een dikkere vacht 's winters dan zomers en dat is vrij normaal. Overigens hebben die nog nooit kleertjes aangehad en in elk weertype gesport. 3 minuten af blijven liggen in de sneeuw: geen enkel probleem.

En ze zijn allemaal oud geworden zonder gezondheidsproblemen.
Het is maar hoe je ze van pup af aan went. Chihuahua's leven ook in landen als Canada, waar het veel kouder is en niemand ze kleertjes aan doet.
De kleertjesrage is pas van de laatste jaren, voor die tijd zag je nooit een Chihuahua met kleertjes tenzij hij zich door ouderdom of ziekte echt niet meer zelf warm konden houden. Maar dan was het een simpel dekje en geen hypekleertjes.

Paarden met honden vergelijken is echt stompzinnig. Een paard zweet door zijn huid en een hond via zijn voetzolen en tong.

TS: Ik vind het een heel leuk hondje. Kleding is niet mijn ding maar jouw keuze. Ik stoor me alleen mateloos aan mensen die maar blijven beweren dat bepaalde honden dat nodig zouden hebben.
Ja als je ze van pup af aan verwend kunnen ze op een gegeven moment niet zonder, maar dat heb je ze dan zelf aangedaan.
Hoe klein ze ook zijn het zijn en blijven honden en ze verdienen het om als hond behandeld te worden ipv een barbiepop. Maar dat laatste is mijn mening.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:46

Pff, laat TS toch lekker! Het hondje ziet er vrolijk uit in z'n jasje en het staat supercute dus waarom niet?
Als mijn hond (9 maanden) het koud heeft, dus zit te bibberen, of als ze meegaat naar de manege als het koud is doe ik haar ook gewoon een truitje aan. En ik moet zeggen dat ze het eerder fijn dan onprettig vindt! Ze trilt niet meer en kan er prima in bewegen, dus ik snap alle ophef over hondenkleertjes niet zo.