Hele verbetering! Wat zag ie er eerst zielig uit zeg, 't arme hondje Jammer dat ie nog in een asiel zit, hopelijk komt er een nieuw, lief baasje voor 'm. Bij mij thuis is er helaas geen ruimte meer, k zou alle dieren van 't asiel wel willen mja das onbegonnen werk
wat een geweldig mooie hond.. en inclusief staart en oren! zo zijn ze op hun mooist.. ik zou werkelijk DOL graag een dobermann willen helaas zijn mijn ouders er net zo fel op tegen als dat ik voor ben. en we hebben al 2 honden wat echt genoeg is.. als ik dit 2 jaar geleden had gezien had ik accuut mn ouders mee gesleept naar t asiel om te komen kijken!
hahahaha!!! tjaaa het is dat we in een flat wonen en al een jack russell teef hebben. anders had ik hem graag een huisje aangeboden! want wat een mooi dier
Zo, wat is die opgeknapt! Goed gedaan en fijn voor hem!! Helaas is ons huis met 8 katten al redelijk vol en een hond lijkt me daar niet een goede aanvulling bij .
Weet je of het een 100 % Dobermann is? Hij heeft een beetje breed voorhoofd en wat "hanglippen", net of er iets dogachtigs of Rottweiler in zit. Kan me vooral die lippen niet bij een Dober herinneren.
Aah ik heb dat topic met de eerste foto's gezien, wat een verandering zeg!! Prachtig dier!!! Trouwens, wij hebben een bod uitgebracht op een huis, en dan willen we graak een waakhond erbij.. Dus, als het zover mocht komen zal ik een PB sturen
Fantastisch!!! Mijn complimenten Het is dat wij geen plek meer hebben, anders mocht ie hier wel heen komen. Maar heb er al 2, allebei met hartproblemen, dus ze zijn samen al duur zat per maand Succes met het vinden van een geschikt plaatsje
geweldig dat het ook zo kan aflopen, Echt super, en ik denk dat er snel iemand langskomt en deze knapperd een huisje kan bieden! Echt een supermooie hond!
Slecht nieuws. De kans is groot dat hij het wobbler syndroom heeft. De diagnose is nog niet gesteld (toen hij uitgemergeld binnenkwam hadden we het idee dat het vreemde lopen met z'n achterpoten gewoon door gebrek aan spierkracht kwam) maar de DA vermoedde het wel.
Er zal nog verder onderzoek volgen, maar is het wel wobbler, dan is het waarschijnlijk einde verhaal voor hem....