, die kan ook zo kijken... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, die kan ook zo kijken...
Luistert erg goed, alleen aan de riem lopen geeft nog wat problemen (lees: hij bepaalt zelf waar en wanneer hij ergens heen wil en sleurt iedereen dus mee
). Ik heb dus op een weggetje even met hem geoefend. Trekken was stilstaan, en pas weer verder als hij weer op mij gericht was. Terugweg ging al stukken beter (tot we weer het terrein opgingen natuurlijk, daar was toch zoveel interessants te zien!!
Veel leuke katten die je kunt verscheuren, en andere hondjes om mee te spelen. 

Gelukkig zijn er steeds meer mensen die dit besef krijgen en er daadwerkelijk iets aan willen en ook gaan doen, zoals jij Wuis! Ik heb een diep respect voor je en mensen zoals jij maken de wereld een stukje beter!! Er zullen ook altijd mensen zijn die het allemaal onzin vinden of dierenliefhebbers zullen veroordelen maar ik zeg altijd maar: die zijn nog niet zo ver!! Ik heb een stichting die honden opvangt en plaatst die op Gran Canaria gered en gevonden worden dus ik weet wat het betekent om zo'n arme schat in huis te krijgen en ze weer op te bloeien. Voor de goede orde (voordat ik weer een discussie krijg dat er hier genoeg honden zijn die een plaats moeten krijgen
) ik heb zelf twee honden uit het asiel en ik woon in een gebied waar mensen het gemakkelijk vinden hun hond te dumpen, hier vang ik ook honden op en probeer een fijn huis voor ze te vinden, per slot van rekening maakt het toch niet uit of ze nou in Spanje, Nederland of Belgie geboren zijn! Ieder dier heeft recht op een goed bestaan!
Door mensen als jij raak ik juist weer extra gemotiveerd om door te gaan. 

bnb schreef:[...]per slot van rekening maakt het toch niet uit of ze nou in Spanje, Nederland of Belgie geboren zijn! Ieder dier heeft recht op een goed bestaan!
[...]
Liezel1 schreef:wat een onwijs mooie hond!!!
als ik toch eens een groot huis met een mooie grote tuin had.... dan was ik nú in de auto gesprongen om hem te komen halen!!!!
Maarja, student, fulltime werkende vriend en wonend in een eengezinswoning...
Realistisch blijven is moeilijk!!!