Ja kopje terug haha hij beuk gewoon (toch redelijk zachtjes voor zijn doen) die kat aan de kant haha. Maar kat maakt het niet zo veel uit die 2 vinden elkaar volgends mij best lief alleen vind de kat het leuker om te knufelen dan Lambo
@Marigold: Als ik met Lambo fiets heb ik verder geen grijns op me gezicht ik doe het immers bijna elke dag (klein stukje van Lambo naar Polly en weer terug) Wel heb ik een grote grijns op me gezicht als Lambo naar andere mensen toe loopt om een aai te halen en uit eindelijk naar mij loop met zo die hebben mij toch weer mooi geaait
.
Of laats toen er een man aan het hardlopen was. Die man ging op de brug wat rek en strek oefeningen doen. Lambo gaat er naast staan kijk die man aan en bijt zo in zijn broek haha hij dacht zeker dat er eten in zat (doet die bij mij namelijk ook altijd) Vervolgends duwt die man Lambo weg en Lambo blijft hem nog steeds aan kijken, Man draait zich om weg van Lambo. Lambo loopt om die man heen en kijkt hem weer aan.
(en ik ondertussen maar roepen) Toen liep die man maar weg Lambo liep nog 2 stappen achter hem aan maar kwam uiteindelijk toch maar naar mij toe. Als die man Lambo gewoon had geaait was er denk ik niks gebeurt.
Ik vond het op dat moment best vervelend voor die man maar daarna kon je me weg dragen haha echt ik zo vaak zo'n lol met dat beest hij heeft echt van die rare acties....
Lambo is van 2005 hij wordt dus in Februari idd 3 jaar.