[foto]SCHAAP (Lambo) aan de Fiets, springt +/- 1 meter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Re: [foto]SCHAAP (Lambo) aan de Fiets, springt +/- 1 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:53

LAMBO! Wanneer gaat hij de wedstrijden in Clown Nagelbijten / Gniffelen
Wat snoezig ook zo aan de fiets.. Hoe die daar staat op die eerste foto .. Geweldig ! Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:00

Ik vind het echt een super gaaf schaap Haha! en ik zie absoluut geen dwang of iets.
Waarom heb je eigelijk een schaap Haha! gewoon voor de hobby?

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:03

Het schaap zit niet eens aan een lijntje, hoe vrijwillig kan het zijn?!

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:04

hahahahaha super grappig...ze kijken me hier al raar aan met 3 fretten aan een lijntje laat staan dat ik mn schaap uit ga laten haha Haha!

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:10

Echt wat super cool! Ziet er echt fijn en ontspannen uit! Pling

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:13

Wat een super cool schaap zeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:14

dit lijkt me niet echt goed voor zijn gewrichten? schapen zijn niet gemaakt om zo hoog te springen, leuk dat hij het allemaal kan, super, maar dit lijkt me niet goed voor hem, hij doet het uitzichzelf, maar hij kan niet nadenken dat hij het niet moet doen omdat het niet voor hem is..

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 00:27

@Nimmedor: Ja voor de hobby haha het is gewoon mijn maatje net als mijn pony. Ik heb hem als lammetje gekregen met de mededeling als die morgen dood is gooi je hem maar in de container. Maar hij bleef gelukkig leven. Toen moest ik hem eigenlijk weg doen van mijn ouders (naar een kinderboerderij ofzo)maar toen ze zagen wat voor band ik met hem heb hoefde het niet. Het hele verhaal van Lambo staat in mijn profiel.

@ maudy: Nee het schaap zit niet aan een lijntje helemaal niks hij doet het echt vanzelf. Hij had ook zo de wei in kunnen lopen en gaan gras eten.
Misschien dat die normaal ook niet zo hoog zou springen maar hij was zo druk en wij hadden z'n lach bui dat het gewoon erg grappig was. Lambo reageerd altijd erg op ons humeur als wij vrolijk zijn maakt die vaak rare (bokke)sprongen (zonder hindernis) een dan wil die je ook nog wel is speels omver beuken.

@Rosmoov: Ja wij hebben hier ook 4 fretten thuis die af en toe mee naar buiten gaan dan kunnen mensen je ook raar aan kijken. Vragen ze meestal waarom ik mijn cavia's uitlaat. Als ik met Lambo loop is het eerder de vraag wel merk hond is het Clown

@dees-daan: Toen ik zelf die foto zat te bekijken kwam het idd ook wel bij me op dat het hoge springen niet goed voor zijn gewrichten zou zijn. Ik zal verder ook niet meer zo hoog gaan springen. Alleen die lage sprongen waar die wel makkelijk over heen kan.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 00:30

Geweldige foto's weer, ook die kerstfoto!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:09

Leuheuk! Haha! Dat Lambo meefiets zegt, ik heb dat met Barney geprobeerd en ik kwam er niet goed vanaf Clown

Doet hij dat zacht die kopjes geven aan de kat, of beukt ie dan ook gewoon?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:21

wat een super leuk schaap blijft het toch Haha!
dat je zelf een mega grijns op je gezicht kan voorkomen als je met hem fietst vind ik knap hoor haha Haha!
je weet vast heus wel heel goed dat het er super apart uitziet! Tong uitsteken
schaap is nu dus drie jaar?
het springen zou ik idd ook niet te vaak doen, het zou sneu zijn als het schaap last krijgt van gewrichten enzo, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat bij schapen zit,
een geit bijvoorbeeld zou het volgens mij best aankunnen, die lopen normaal ook in de bergen enzo..
ik hoop dat je nog lang plezier zal hebben van je schaap,
en ik vind het heel leuk om je topics te zien omdat jij en je dieren zo leuk met elkaar omgaan Ja
ook alvast een gelukkig nieuwjaar!

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:24

Ik vind het echt helemaal geweldig!! Een springend schaap! En ook nog eens vlot over z'n eigen hoogte heen!!
Echt super om te zien!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:27

Jaa weer een topic over Lambo! Ziet er erg leuk uit! Wist niet dat schapen zo tam konden zijn.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:30

Hahahahahahahaa!! FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!
Zat zo eens die foto's te bekijken en dacht het word steeds gekker Tong uitsteken Maar wat ontzettend cool zeg! Ziet er super uit en wat een leuke schaap dat die dat zo allemaal voor je doet!!!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:47

hahahahaha, wat schattig.. 'en dan geeft hij een kopje terug' haha, lijkt me echt grappig om te zien. Inderdaad een heeele leuke schaap en hij kan goed springen! Haha!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 19:22

Ja kopje terug haha hij beuk gewoon (toch redelijk zachtjes voor zijn doen) die kat aan de kant haha. Maar kat maakt het niet zo veel uit die 2 vinden elkaar volgends mij best lief alleen vind de kat het leuker om te knufelen dan Lambo Haha!

@Marigold: Als ik met Lambo fiets heb ik verder geen grijns op me gezicht ik doe het immers bijna elke dag (klein stukje van Lambo naar Polly en weer terug) Wel heb ik een grote grijns op me gezicht als Lambo naar andere mensen toe loopt om een aai te halen en uit eindelijk naar mij loop met zo die hebben mij toch weer mooi geaait Clown .
Of laats toen er een man aan het hardlopen was. Die man ging op de brug wat rek en strek oefeningen doen. Lambo gaat er naast staan kijk die man aan en bijt zo in zijn broek haha hij dacht zeker dat er eten in zat (doet die bij mij namelijk ook altijd) Vervolgends duwt die man Lambo weg en Lambo blijft hem nog steeds aan kijken, Man draait zich om weg van Lambo. Lambo loopt om die man heen en kijkt hem weer aan. Haha! (en ik ondertussen maar roepen) Toen liep die man maar weg Lambo liep nog 2 stappen achter hem aan maar kwam uiteindelijk toch maar naar mij toe. Als die man Lambo gewoon had geaait was er denk ik niks gebeurt.
Ik vond het op dat moment best vervelend voor die man maar daarna kon je me weg dragen haha echt ik zo vaak zo'n lol met dat beest hij heeft echt van die rare acties.... Knipoog

Lambo is van 2005 hij wordt dus in Februari idd 3 jaar.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:49

Hahahaha wat een heerlijk verhaal in je profiel! Hoe bizar en toch lachwekkend!

Ik vind dat je erg goed voor het beste schaapje bent!

Lamborghini hahaha Haha!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:04

Daar hebben we het tv-schaap weer Cool
Echt super gaaf, vooral die kerstfoto. Vind het super hoe jij met je beesten bezig bent. Ik vind het krom als mensen dit zielig vinden, springpaarden gaan toch ook zo hoog als ze kunnen? Daar hoor ik ook nooit iemand over dat ze dat dan zielig vinden. Goed voor de gewrichten kan het niet zijn nee, maar als je dit met mate doet kan het echt geen kwaad. Lachen

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:07

Wat een supercool schaap! Echt super! Haha!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:16

Geweldig schaap heb je! Die blik in zijn ogen ook! Nooit geweten dat je zoveel lol met een schaap kunt hebben! Hij is echt leuk!

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:19

Hahah echt leuk zn schaap!
Hij lijkt er veel plezier in te hebben!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 15:56

Bedankt allemaal Haha!

Lambo heeft er idd echt plezier....teminste dat denk ik wel als ik bij de wie aan komt rent die altijd hard op me af.
En gisteren was die er maar een kwartiertje uit geweest..even wandelen kijken met uitmesten. Hij had toen geen halsband of iets om en ik kreeg hem met moeite weer terug de wei in.
Dat is wel vaker bij hem als het te kort duurt gaat die op de rem en wil die de wei niet meer in.
Ook als we een korte wandeling maken en hij merkt dat we weer terug naar huis gaan wil die niet meer mee lopen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:58

Dat beestje heeft echt een geweldig leventje bij jou *LOL* Dat hebben niet veel schapen helaas.. Echt een gaaf beest blijft het Haha!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:02

Leuke foto's. Haha! Grappig dat je dit allemaal met een schaap kunt doen! Bij ons in de buurt staat ook een schaap en die gaat van jongs af aan altijd mee wandelen met de hond. Veel mensen kijken dan ook raar, maarja, het beestje is het gewend. Ja
En ik vind het alles behalve zielig. Als hij het niet zou willen, dan doet 'ie het ook niet. Lachen

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:03

Leuke foto's. Haha! Grappig dat je dit allemaal met een schaap kunt doen! Bij ons in de buurt staat ook een schaap en die gaat van jongs af aan altijd mee wandelen met de hond. Veel mensen kijken dan ook raar, maarja, het beestje is het gewend. Ja
En ik vind het alles behalve zielig. Als hij het niet zou willen, dan doet 'ie het ook niet. Lachen