Ooh ik zou er zo een bij je op willen halen!! Op de tweede foto vind ik de derde van links wel stoer (volgens mij een kleintje vergeleken met zijn/haar buur) Die staat zo lekker te duwen met zijn/haar achterpootjes
Dit is een foto van een nestje van afgelopen voorjaar. Uiteraard van een andere poes. Maar ook hier zat een Lilac tussen. Ik schat dat ze hier een week of 10 oud waren.
Ik krijg veel reacties via PB of ze te koop zijn. Prima hoor maar denk er wel aan dat het raskatten zijn en dat ze niet voor een prikkie weg gaan.
In het nest zitten 3 katers en 2 poezen waarvan 1 Lilac. Eén kater houden wij zelf. Mijn moeder zet de kittens pas over 2 weken op i'net. Tot die tijd mag moeder poes lekker genieten. Het is ook niet goed dat er in het begin veel vreemde mensen komen kijken omdat de kans bestaat dat moederpoes de kittens gaat verstoppelen!
Wat een leuke foto van vorig jaar! Schitterende kopjes, ik blijf het een mooi ras vinden, logisch dat ze niet voor weinig weggaan. Lekker genieten nu, goed dat je het rustig wil houden. "Wacht op meer up-dates"