Mooie Sari(Vizsla) @ bosshoot. Welke uitvergroten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

A_n_n_e_

Re: Mooie Sari(Vizsla) @ bosshoot. Welke uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:03

HedwigO schreef:
Dank jullie wel voor de vele adviezen. De camera waarmee ik deze heb gemaakt heb ik stom genoeg laten vallen en nu is hij kapot Boos!
@studentje1: Ja dat zijn staande honden en idd jammer dat ze geen contact maakte maar ze is waaks en hield iedereen in de gaten in "haar" bos Tong uitsteken
@A_N_N_E: Wat gaaf dat jij er ook twee hebt! De mijne komt ook echt uit hongarije. Zijn die van jou ook zo aanhankelijk"?

ja Haha!, eentje hebben we echt van pup af aan, die leert heel snel ook.
de andere vanaf 6 maanden, hij was een beetje misshandeld, 9 uur per dag alleen, alleen s'avonds plassen, hij was erg mager, en erg bang voor mannen.. Tong uitsteken hij is nu super groot, en dikker, nog wel een beetje bang, dat is die mislukte uit hongarije.. er zit waarschijnlijk greyhound doorheen, omdat hij een spitse kop heeft en heel hard kan rennen!.. Knipoog

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:06

Ik vind zelf twee het leukst! Wel een beetje geposeerd maar niet te! (zoals ik bij sommige andere foto's wel vind)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:00

Als ik eerlijk ben vind ik de kwaliteit niet goed genoeg om hier een foto van te laten uitvergroten. Ik zou wachten tot ik een betere camera had, of iemand anders met een goede cam optrommelen. Haha!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:53

wat een mooiert Haha!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 20:06

Wuis schreef:
Als ik eerlijk ben vind ik de kwaliteit niet goed genoeg om hier een foto van te laten uitvergroten. Ik zou wachten tot ik een betere camera had, of iemand anders met een goede cam optrommelen. Haha!

deze zijn gemaakt met een olympus mu 740. 7.1 megapixel met 5 keer optische zoom. Lijkt mij een redelijk genoege camera om uitvergrootbare foto`s van te maken. De kwaliteit is idioot achteruit gegaan door uploaden.