hahaha dankjullie tja die namen, het waren eerst Joost en (ollie B) bommelmaar joost paste niet echt bij de witte, toen is het mar Jeroentje geworden en ze groeien echt als kool! ik kan over een weekje wel weer foto's plaatsen, die zijn dan echt heel anders al
T3mptati0n schreef:
Ik had het kunnen weten Beetje jammer dat daar eigenlijk vrijwel nooit kom
dan moet je dat eens doen zie je deze poepies misschien wel voorbij komen waar woon jij ergens dan? Erica is niet zo groot dus ver weg kan het niet zijn
Eendrachtstraat, tegenover de kinderboerderij. Weet niet of je die kent? Maar daar loop ik ook wel eens tussen de pony's te koekeloeren . Sja, moet toch wat als je niks te rijden hebt
pff, geen idee waar de kinderboerderij is woon hier nog niet zo lang. zoek je misschien nog een verzorg/bijrijdpaardje? ik heb er namelijk 2, een fjord en een shetlander, op de fjord rijd ik ook. maar ik heb de laatste tijd het nogal druk met school... dus als je nog wat zoekt laat het maar weten, ze staan gewoon in Erica aan de verlengde vaart
Pff, hoe kan ik nou uitleggen waar het kinderboerderijtje zit. Moet je maar een keer met me meegaan Staan 3 pony's. 1 100% shetlander, 1 50% Welsh x 50% Shet en 1 waar van alles in zit. Gave beestjes, hebben alleen een gebruiksaanwijzing